• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Tredje)
    Björkskogen skrev 2025-01-24 08:10:02 följande:

Så tråkigt. Men +11 är ju tidigt så det är ju inte kört än. Hoppas du får plus oxå! 😍 

Jag vet men känner mig nedslagen. Nästan alla graviditeter jag haft har jag pussat på äl+9 (förutom graviditeten i april som blev äl+12) 
    Vi får se men jag har inga större förhoppningar..
  • NassaNisse
    TrueResolution skrev 2025-01-24 08:52:00 följande:

Så galet. Svart på vitt.  ❤️
    Även om man längtat hela livet & tänker att man sk bli tokglad av dess små bokstäverna tycker jag det blir en berg&dalbana av känslor ändå. Chock. Glädje. Oro. Ångest? Verkligen en skräckblandad förtjusning att få ett sådans livsomvändade beslut svart på vitt.

Vad häftigt livet är ändå. Såå tacksam för detta. 
    Hoppas vi ses några av er i oktobergruppen 🙏🏻

Såå stort grattis! 🥰 det är underbar känsla när det slår om till gravid! 
  • Björkskogen
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 09:01:51 följande:
    Jag vet men känner mig nedslagen. Nästan alla graviditeter jag haft har jag pussat på äl+9 (förutom graviditeten i april som blev äl+12) 
    Vi får se men jag har inga större förhoppningar..
    Ja men då har vi ny chans i februari 🥳 våran tid kommer oxå. 
  • nannylovisa

Även om man längtat hela livet & tänker att man sk bli tokglad av dess små bokstäverna tycker jag det blir en berg&dalbana av känslor ändå. Chock. Glädje. Oro. Ångest? Verkligen en skräckblandad förtjusning att få ett sådans livsomvändade beslut svart på vitt.

åh så härligt!! Hur många dagar efter ÄL är du nu? Var det första digitala du tog? ❤️

• Anonym (Mammatill6)

är detta positivt fast det kom ca 15 min efter?
    jag tyckte det såg blankt ut till en början, sen var jag tvungen att lämna sonen på förskola, när jag titta igen så tyckte jag mig Kuba ana en linje. 

detta är inte morgon urin. 

• TrueResolution
    nannylovisa skrev 2025-01-24 09:45:00 följande:

åh så härligt!! Hur många dagar efter ÄL är du nu? Var det första digitala du tog? ❤️

Jag fick ett svagt svagt streck på ÄL+9. BIM idag eller imorgon och tog första digitala idag. Ej morgonurin dock ☺️ 

Hade exaaakt samma med förra barnet. Plus på äl+9 på en tisdag och BIM på fredagen! 
  • 7barnsmamman87

Stort stort grattis! ❤️
    Hur länge hade ni försökt? 
    Väntar på nummer 8
  • nannylovisa
    Anonym (Mammatill6) skrev 2025-01-24 11:53:31 följande:

är detta positivt fast det kom ca 15 min efter?
    jag tyckte det såg blankt ut till en början, sen var jag tvungen att lämna sonen på förskola, när jag titta igen så tyckte jag mig Kuba ana en linje. 

detta är inte morgon urin. 

lite för dålig bildkvalitet tyvärr. ta med morgonurin imon så håller jag tummarna för att det visar något då 🙏🏻❤️

• Loppan2025

När borde min temp sjunka om jag inte är gravid? 

Tror att jag hade ÄL CD 17 dvs 12/1
  • nannylovisa
    Loppan2025 skrev 2025-01-24 15:51:32 följande:

När borde min temp sjunka om jag inte är gravid? 

Tror att jag hade ÄL CD 17 dvs 12/1

det är lite individuellt. Antingen typ dagen innan mens, samma dag som mensen eller några dagar in på mensen . För mig sjunker den oftast inte förens efter mensen väl kommit 

Svar på tråden BIM januari 2025