• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • molly50
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 15:32:08 följande:

I en del människors jargong brukar de säga "hon borde straffkn*llas", det betyder inte att ha sex med någon (våldta) utan är ett typ uttryck/skämt till eller om någon man är arg på.

Men det är inte ok att säga heller som skämt.
    Och i det här fallet så tror jag inte heller att det handlar om ett skämt,utan om en person som inte är normalt funtad.
    Jag tycker inte att TS ska avfärda det som ett skämt utan göra slut,blockera och gå vidare. Även om det känns svårt.
    Men hon är värd bättre.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 14:59:11 följande:
    Varför sade han att han älskar mig för 2 v sedan. Det kändes som att det kom i lagom tid och naturligt...
    Han var nog inte ärlig. Han försöker kanske manipulera dig för att få sex.
    Hans sjuka hot kan ju också antyda det.
    Och med tanke på att han förändrades efter resan han gjorde så kan ju det innebära att han har en annan.
    Är det verkligen en sådan kille du vill ha?
    Om inte så gör slut,blockera och gå vidare,även om det känns svårt.
    Och sluta analysera hans beteende som är långt ifrån normalt.
    Du förtjänar bättre.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-08 18:35:38 följande:
    Han var nog inte ärlig. Han försöker kanske manipulera dig för att få sex.
    Hans sjuka hot kan ju också antyda det.
    Och med tanke på att han förändrades efter resan han gjorde så kan ju det innebära att han har en annan.
    Är det verkligen en sådan kille du vill ha?
    Om inte så gör slut,blockera och gå vidare,även om det känns svårt.
    Och sluta analysera hans beteende som är långt ifrån normalt.
    Du förtjänar bättre.
    Jag befinner mig i chocktillstånd just nu
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 20:42:04 följande:
    Jag befinner mig i chocktillstånd just nu
    Det förstår jag. Har du nå´n vän eller så du kan prata med?
    Du behöver kanske någon att bolla dina tankar med.
  • Anonym (Kim)

I chock? Ta dig samman. Du har ju fått tonvis med vettiga råd och reflektioner om vad du har att göra med. Vad ska till för att du ska backa och sori ga åt andra hållet? Du negligerar all form av förklaring från skribenterna. Visst kör strutsmetoden ett tag till du. Fatta att det är allvar! Tror det finns mycket mer bakom. Han är ett low life som hotar att våldta dig. Å du snudd på försvarar honom. Hur tänkte du nu? Chock är ingen anledning till att packa ihop och dra. Blocka och gå vidare. Finns ingen anledning att öht prata med honom. Spring! Spring för livet! 

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-08 20:52:47 följande:

I chock? Ta dig samman. Du har ju fått tonvis med vettiga råd och reflektioner om vad du har att göra med. Vad ska till för att du ska backa och sori ga åt andra hållet? Du negligerar all form av förklaring från skribenterna. Visst kör strutsmetoden ett tag till du. Fatta att det är allvar! Tror det finns mycket mer bakom. Han är ett low life som hotar att våldta dig. Å du snudd på försvarar honom. Hur tänkte du nu? Chock är ingen anledning till att packa ihop och dra. Blocka och gå vidare. Finns ingen anledning att öht prata med honom. Spring! Spring för livet! 

Men snälla människa jag har väl rätt att vara chockad? Klart jag förstår att jag måste springa men är fortfarande chockad.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-08 20:51:12 följande:
    Det förstår jag. Har du nå´n vän eller så du kan prata med?
    Du behöver kanske någon att bolla dina tankar med.
    Jo då det har jag men det är bara så otroligt tufft. En människa som själv är toxic säger åt mig att jag är toxic.
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 20:58:12 följande:
    Jo då det har jag men det är bara så otroligt tufft. En människa som själv är toxic säger åt mig att jag är toxic.
    Men det är ju så de gör. En toxic människa säger ju knappat att andra är fina.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 20:58:12 följande:
    Försök att inte ta åt dig av det och tänk att det är han som är den enda som är toxisk av er två.
    Han försöker projicera sina egna fel och brister på dig.

Bra att du har vänner omkring dig. Försök hitta på något skoj med dem så du får skingra dina tankar och visa honom att du klarar dig utan honom.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 21:05:24 följande:
    Men det är ju så de gör. En toxic människa säger ju knappat att andra är fina.
    Men hur lyckas då få andra att ifrågasätta sig själv?
Svar på tråden Känner mig ledsen