• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Zorro)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 21:44:00 följande:
    Men hur lyckas då få andra att ifrågasätta sig själv?
    Det lyckas han med för att du har dålig självkänsla.
    Sluta leta förklaringar, det ändrar inte vad som hänt. Det du kan jobba på är dig själv, och att må bra så du kan gå vidare.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 20:56:59 följande:
    Men snälla människa jag har väl rätt att vara chockad? Klart jag förstår att jag måste springa men är fortfarande chockad.
    Klart du får vara chockad! Bra att du har fattat att du ska springa. Du gör helt rätt i det. Heja på! 
  • Anonym (Vrf)

Har ältat med min kusin och hon säger att han kanske bara har dark humor? Hur kan folk tro det...

• molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 22:39:48 följande:

Har ältat med min kusin och hon säger att han kanske bara har dark humor? Hur kan folk tro det...

Det är överhuvudtaget inte humor att hota någon med våldtäkt.
    Inte heller att leka med någons känslor och manipulera.
    Jag håller med den som skrev att du måste sluta leta förklaringar och dumpa och gå vidare. Även om det är svårt.
  • Anonym (Vrf)

Är det normalt att få ångestattacker när jag sovee? Han dyker upp i mina drömmar och jag får en äcklig rädsla känsla

• Anonym (Elven)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 05:01:57 följande:

Är det normalt att få ångestattacker när jag sovee? Han dyker upp i mina drömmar och jag får en äcklig rädsla känsla

Det är inget konstigt att må dåligt när någon har behandlat en illa. Det är en helt naturlig reaktion. Har du någon du kan få tröst av? 

Kan du beskriva ångestattacken? Alltså, var det ångest så som vården beskriver det, eller vaknade du och var rädd och ledsen? 
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 05:01:57 följande:

Att få mardrömmar och/eller att vakna ofta och känna sig orolig är en helt normal reaktion när man mår dåligt. Du har ett stresspåslag just nu, men det kommer att gå över.
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 22:39:48 följande:

Det är inte mörk humor att hota någon. 
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Elven) skrev 2025-01-09 07:10:48 följande:
    Det är inget konstigt att må dåligt när någon har behandlat en illa. Det är en helt naturlig reaktion. Har du någon du kan få tröst av? 

Kan du beskriva ångestattacken? Alltså, var det ångest så som vården beskriver det, eller vaknade du och var rädd och ledsen? 
    Jag vaknar till med ett bultande hjärta och är rädd och ledsen.
  • Anonym (Elven)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 07:24:18 följande:
    Jag vaknar till med ett bultande hjärta och är rädd och ledsen.
    Det låter som en helt naturlig reaktion på det som hänt. Ta hand om dig och be nära och kära om tröst. Det är jobbigt att få en sån här smäll, men det känns bättre efter hand. 
Svar på tråden Känner mig ledsen