• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 13:07:45 följande:
    Mem varför blockar de?
    HAN blockar för att HAN inte vill ha kontakt med DIG.
  • Anonym (Många)
    Anonym (Många) skrev 2025-01-09 13:28:09 följande:
    HAN blockar för att HAN inte vill ha kontakt med DIG.
    Det jag menar är att du bör sluta bunta ihop folk. Om du känner att du måste fundera, fundera på er relation. Inte på personer som grupp.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 11:29:55 följande:

Han har blockat mig på en app där vi pratat. Är det vanligt att manipulativa människor gör det?

Du har fått en sorts lottovinst i och med att han har blockat dig. Gör samma överallt där han kan nå dig och ta inte bort blockeringen om/när han kommer tillbaka för att locka tillbaka dig. Menar om han lyckas kontakta dig på annat sätt.

Han är bara skadligt skräp.
  • Anonym (Ja med)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 13:07:45 följande:
    Mem varför blockar de?
    Förmodligen för att han vet att du blir ledsen. Enbart för att trycka ner dig lite till skulle jag gissa. Han kommer avblockera dig och höra av sig när han lessnat på den metoden. Skit I vad han gör. Det är svårt. Lyssna klara klingatröm "behöver inte dig idag" 
  • Anonym (Vrf)

Förtjänade jag detta för att jag inte gav sex? Det gör ont.

• Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 16:32:14 följande:

Absolut inte! Men du förtjänade att bli fri från den där manipulativa och hotfulla elakingen. Jag förstår att det gör ont.
  • Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-09 16:34:35 följande:
    Absolut inte! Men du förtjänade att bli fri från den där manipulativa och hotfulla elakingen. Jag förstår att det gör ont.
    Och att han säger att ses vi så ska han ha sex med mig och att jag kan gråta men han kommer ha det. Det gör ont.
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 16:32:14 följande:

Okej, nu skämtar du? Eller är lite sarkastisk? För du menar väl inte att du verkligen undrar över det?
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 17:03:24 följande:
    Okej, nu skämtar du? Eller är lite sarkastisk? För du menar väl inte att du verkligen undrar över det?
    Vissa här verkar tycka det är konstigt att vi inte hade det än. Jag ville vänta, mitt val. Han nämnde att han respekterar det men verkar inte så.
  • Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 16:59:44 följande:
    Och att han säger att ses vi så ska han ha sex med mig och att jag kan gråta men han kommer ha det. Det gör ont.
    Därför ska du aldrig träffa honom igen. Vad ska du med honom till? Låt det göra ont ett tag och tänk att nu höjer du din standard och accepterar inte att mannen kommer med hot för att få sin vilja fram.
Svar på tråden Känner mig ledsen