• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Lägg av)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 20:40:25 följande:

Och så ifrågasätter jag mig själv igen :( att jag kanske borde haft sex med honom för att behålla honom. Han kanske ville ha make up sex ? Även om vi inte haft tidigare och testade mig

Någon som säger att han ska våldta dig, att han ska ha sex med dig även om du gråter, är inget att behålla! 
  • Anonym (Ja med)

Och så ifrågasätter jag mig själv igen :( att jag kanske borde haft sex med honom för att behålla honom. Han kanske ville ha make up sex ? Även om vi inte haft tidigare och testade mig

Lägg av på riktigt. Jag fattar att du tänker så hur sjuk den tanken än är. Jag har varit i din sits. Mitt ex fick mig att gå med på sjuka grejer sexuellt för att han skulle stanna hos mig. Jag vet att man blir knäpp av sånna män. Ta dig ur dom tankarna, han kommer göra sönder dig. Skriver nått som jag önskar någon hade sagt till mig när mig huvud började skuldbelägga mig själv : 

Skärp dig för fan !!! 

Ta det inte fel. 
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Lägg av) skrev 2025-01-09 20:47:46 följande:
    Någon som säger att han ska våldta dig, att han ska ha sex med dig även om du gråter, är inget att behålla! 
    Han skrev även att har vi sex så kommer vi inte ha några problem efteråt.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Ja med) skrev 2025-01-09 20:49:37 följande:
    Lägg av på riktigt. Jag fattar att du tänker så hur sjuk den tanken än är. Jag har varit i din sits. Mitt ex fick mig att gå med på sjuka grejer sexuellt för att han skulle stanna hos mig. Jag vet att man blir knäpp av sånna män. Ta dig ur dom tankarna, han kommer göra sönder dig. Skriver nått som jag önskar någon hade sagt till mig när mig huvud började skuldbelägga mig själv : 

Skärp dig för fan !!! 

Ta det inte fel. 
    Tack för att du förstår. Tänker bara i och med att vi inte alls haft det än så kanske han ville ? Fast tycker man om en tjej på riktigt så säger man väl inte så utan då hade han väl sagt att vi kan prata ut och inte påpeka sex ? Eller tänker jag fel ? Snälla hjälp mig för jag blir galen av mina tankar. Andra gången på 4 år jag är kär och det gick inte hem :( vill ingen man ha mig om jag inte har sex då de vill ?
  • Anonym (Kim)

Men ge dig! Nu snurrar du på som aldrig förr. Sörj det som inte blev men tacka din lyckliga stjärna att du är av med skitstöveln. Du behöver varken sätta diagnos eller etikett på honom. Varför skulle du. Han är en skithög. Det räcker. Fundera inte på varför han gör du eller så. Bara släpp det. Nu ältar du om du skulle haft sex med honom. Skulle han vara kvar då? Man vill ju ruska om dig och säga sluta självskada. Vilken jäkla tur du inte haft sex med honom. Han är inte värd det. Har du redan glömt att han hotade dig med våldtäkt. Hur bra är det?! Anmäl! 

Nu snurrar du bara runt i cirklar. Tar på dig skulden för det som hänt. Lägg av! Inget är ditt fel. Vill du må bättre och inte vakna med full panik. Släpp det! Du skapar ditt illabefinnande själv genom att klösa dig fast i skiten. Släpp det! Det räcker nu. Ledsen och förtvivlad får man vara men nu får det räcka. Öda ingen mer tid eller tårar över skithögen. Var tacksam att du kom iväg med livet i behåll. Inte Gett det vackraste du har heller. Släpp det! Snälla släpp det! Du måste vara rädd om dig. 

• Anonym (Moa)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 20:49:53 följande:
    Tror du på det?

Att ha sex, innan båda är redo för det, brukar inte lösa problem; det brukar orsaka problem.

Han har till sist visat sitt sanna jag. Nu vet du vem han är och att han inte är bra för dig 
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 20:49:53 följande:
    Skärpning, tjejen. Du tror väl inte på det där? Blir så äcklad av sådana där typer...
  • Anonym (Ja med)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 20:53:36 följande:
    Tack för att du förstår. Tänker bara i och med att vi inte alls haft det än så kanske han ville ? Fast tycker man om en tjej på riktigt så säger man väl inte så utan då hade han väl sagt att vi kan prata ut och inte påpeka sex ? Eller tänker jag fel ? Snälla hjälp mig för jag blir galen av mina tankar. Andra gången på 4 år jag är kär och det gick inte hem :( vill ingen man ha mig om jag inte har sex då de vill ?
    Han är ett svin oavsett om han behandlar dig såhär. Vill du va ihop med en sån kille? 

Lovar dig att det finns jättefina killar som kommer behandla dig 100 gånger bättre. Varför ska du ägna dig åt en skitstövel då för? Han kanske ville ha sex men jag hoppas verkligen inte sänker dig själv den nivån och har sex med honom. Sträck på dig. 
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 21:56:22 följande:
    Skärpning, tjejen. Du tror väl inte på det där? Blir så äcklad av sådana där typer...
    Först får jag konstiga tankar i och med att vi inte hade det än och tänker med känslor inblandade så kanske vi kan lösa det? Men sen tänker jag nej för en kille med goda intentioner gentemot sin flickvän vill prata ut och nämner inte att vi måste ha sex ?
  • molly50

Nej! Försök slå bort de tankarna.
    Han hotade dig ju t om med att ha sex med dig mot din vilja. Det är knappast makeupsex.
Svar på tråden Känner mig ledsen