• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 17:05:57 följande:
    Vissa här verkar tycka det är konstigt att vi inte hade det än. Jag ville vänta, mitt val. Han nämnde att han respekterar det men verkar inte så.
    Strunta du i vad andra tycker..du måste ju vara jättelättad att det aldrig blev något.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 17:14:36 följande:
    Strunta du i vad andra tycker..du måste ju vara jättelättad att det aldrig blev något.
    Ja det hade nog gjort mer ont om vi hade det. Ser att han inte blockat mig på sina sociala medier utan endast appen där vi pratat.
  • Lynx123
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 17:39:27 följande:
    Ja det hade nog gjort mer ont om vi hade det. Ser att han inte blockat mig på sina sociala medier utan endast appen där vi pratat.
    Då tar du och blockar honom själv så slipper du se fanskapet igen. 
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 13:07:45 följande:
    Mem varför blockar de?
    För att han är en feg liten skitstövel som inte vågar göra slut på annat sätt.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 16:32:14 följande:

Förtjänade jag detta för att jag inte gav sex? Det gör ont.

Nej,absolut inte. Det är han som är ett praktarsle som behandlar dig illa.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 16:59:44 följande:
    Och att han säger att ses vi så ska han ha sex med mig och att jag kan gråta men han kommer ha det. Det gör ont.
    Då ska du inte träffa honom. Och jag tycker faktiskt att du ska göra en polisanmälan också. Det där är ett hot. Och det är inte ok!
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 17:39:27 följande:
    Då kan du blocka honom på era sociala medier då.
    Och var glad att du fick se den här dian av honom så tidigt så ni inte hann gå längre.
    Du förtjänar bättre. Kom ihåg det!
  • molly50
    molly50 skrev 2025-01-09 18:42:26 följande:
    Då kan du blocka honom på era sociala medier då.
    Och var glad att du fick se den här dian av honom så tidigt så ni inte hann gå längre.
    Du förtjänar bättre. Kom ihåg det!

*Sidan.

• Anonym (Vrf)

Och så ifrågasätter jag mig själv igen :( att jag kanske borde haft sex med honom för att behålla honom. Han kanske ville ha make up sex ? Även om vi inte haft tidigare och testade mig

• Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 20:40:25 följande:

Och så ifrågasätter jag mig själv igen :( att jag kanske borde haft sex med honom för att behålla honom. Han kanske ville ha make up sex ? Även om vi inte haft tidigare och testade mig

Det låter inte som något ömsesidigt sex, om det ens kan kallas för det.
Svar på tråden Känner mig ledsen