• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 01:06:00 följande:
    Ja men tråkigt att det hände IGEN, det som gör så ont. Inte haft sådana här känslor på flera år och så blir jag sårad igen... men jo jag har insett att något inte stämde.
    Jättetråkigt! Och jag förstår att det gör ont att bli sårad, men förhoppningsvis kommer du lite närmare det du egentligen söker och lär dig att känna igen manipulativa personer. Det var tufft av dig att skriva till honom och avsluta det!
  • NinniQX

Ha inte sex med honom. Han kan lika gärna dumpa dig efter. Han skriver att hans känslor är viktiga, kan lika gärna betyda att han vill ha sex men inte fått för du har inte varit redo. Om en man hade betett sig sådär hade jag brutit direkt. Förstår att du är sårad men gå vidare. 

• Anonym (Vrf)
    NinniQX skrev 2025-01-22 07:19:09 följande:

Ha inte sex med honom. Han kan lika gärna dumpa dig efter. Han skriver att hans känslor är viktiga, kan lika gärna betyda att han vill ha sex men inte fått för du har inte varit redo. Om en man hade betett sig sådär hade jag brutit direkt. Förstår att du är sårad men gå vidare. 

Kan du förklara yttligare meningen "Han skriver att hans känslor är viktiga, kan lika gärna betyda att han vill ha sex men inte fått för du inte varit redo" ?
  • Friger
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 09:13:11 följande:
    Kan du förklara yttligare meningen "Han skriver att hans känslor är viktiga, kan lika gärna betyda att han vill ha sex men inte fått för du inte varit redo" ?
    Du låter som en fin tjej, önskar fler tänkte som du när det gällde förhållanden. Jag tror inte att du hade mått bättre av att gå hela vägen med honom. Det låter inte så!

Jag hoppas att det löser sig!
  • Anonym (Vrf)
    Friger skrev 2025-01-22 09:38:57 följande:
    Du låter som en fin tjej, önskar fler tänkte som du när det gällde förhållanden. Jag tror inte att du hade mått bättre av att gå hela vägen med honom. Det låter inte så!

Jag hoppas att det löser sig!
    Tack. Ja det hade nog skadat mig ännu mer än vad jag redan är.
  • Friger
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 09:54:35 följande:
    Tack. Ja det hade nog skadat mig ännu mer än vad jag redan är.
    Det här att han sa att han älskar dig och sedan tvärvänder två veckor senare kan ju hänga samman med att han hoppades att orden skulle få dig att släppa till.
  • Anonym (Vrf)
    Friger skrev 2025-01-22 10:02:22 följande:
    Det här att han sa att han älskar dig och sedan tvärvänder två veckor senare kan ju hänga samman med att han hoppades att orden skulle få dig att släppa till.
    Han skrev det även en gång när han var full att han älskar mig.
  • Friger
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 10:24:35 följande:
    Han skrev det även en gång när han var full att han älskar mig.
    Okej, sånt är ju inte så övertygande i och för sig...

Men tycker att det var en konstig vändning.... Sen att han börjar hota dig också...

Vad bråkade ni om egentligen?
  • Anonym (Vrf)
    Friger skrev 2025-01-22 10:51:44 följande:
    Okej, sånt är ju inte så övertygande i och för sig...

Men tycker att det var en konstig vändning.... Sen att han börjar hota dig också...

Vad bråkade ni om egentligen?
    Ja det är en konstig vändning.
    Olika grejer, han sade respektlösa grejer jag reagerade på samt att jag var själv på Nyår osv osv. Hursom ett bråk löser två personer i ett förhållande och pratar ut om det..
  • Anonym (M)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 10:54:35 följande:
    Ja det är en konstig vändning.
    Olika grejer, han sade respektlösa grejer jag reagerade på samt att jag var själv på Nyår osv osv. Hursom ett bråk löser två personer i ett förhållande och pratar ut om det..
    Fast ni har ju inte ett förhållande längre. Du har avslutat, så du behöver inte diskutera något med honom längre. Jag tycker inte att du ska svara honom mer.
Svar på tråden Känner mig ledsen