• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (M)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-25 18:27:59 följande:
    Ja han visade sitt rätta ansikte... Har insett ett och annat och vilken idiot han är men ändå så lyckas han få mig att ifrågasätta mig själv (det jag inte begriper). 
    Det är väl inget konstigt att ifrågasätta sig själv, tycker det är klokt att vara självkritisk ibland
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-25 18:27:59 följande:
    Ja han visade sitt rätta ansikte... Har insett ett och annat och vilken idiot han är men ändå så lyckas han få mig att ifrågasätta mig själv (det jag inte begriper). 
    Det är det som är typiskt för sådana människor.
    Men det är ju bra att du fick se hans sanna jag innan det hann gå för långt. Se det så.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-26 21:04:46 följande:
    Det är det som är typiskt för sådana människor.
    Men det är ju bra att du fick se hans sanna jag innan det hann gå för långt. Se det så.
    Enligt min killkompis ville han ha makeup sex även om jag förklarat att vi inte haft det ÄN och då säger han "ja men ändå, han kanske trodde sex skulle lösa det".
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 20:35:40 följande:
    Enligt min killkompis ville han ha makeup sex även om jag förklarat att vi inte haft det ÄN och då säger han "ja men ändå, han kanske trodde sex skulle lösa det".
    Du ska nog inte lyssna så mycket på det.
    Och oavsett om det är så eller inte så ursäktar det inte hans beteende.
  • Anonym (Zorro)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 20:35:40 följande:
    Din kompis är ett pucko.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-28 21:05:45 följande:
    Du ska nog inte lyssna så mycket på det.
    Och oavsett om det är så eller inte så ursäktar det inte hans beteende.
    Jag tänker att älskar man sin tjej eller har starka känslor så vill man prata ut först och går med på det sen händer sex så händer det, men man sätter inte det som ett ultimatum för att ses...
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 21:10:49 följande:
    Jag tänker att älskar man sin tjej eller har starka känslor så vill man prata ut först och går med på det sen händer sex så händer det, men man sätter inte det som ett ultimatum för att ses...
    Ja,man tycker ju det. Men tyvärr så tänker inte alla så.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-28 21:17:51 följande:
    Ja,man tycker ju det. Men tyvärr så tänker inte alla så.
    Ja och det blev tyvärr inte lättare efter det min killkompis sagt. Blev bara förvirrad nu. Trodde mitt ex var en idiot.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 21:31:09 följande:
    Ja och det blev tyvärr inte lättare efter det min killkompis sagt. Blev bara förvirrad nu. Trodde mitt ex var en idiot.
    Ja,men det är han ju. Och din kompis verkar ju inte heller vara så juste som säger en sådan sak.
    Han kanske skulle tänka så själv,men det innebär ju inte att alla andra gör det.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 21:31:09 följande:
    Ja, ditt ex är en idiot och tyvärr kanske din kompis har rätt också.
Svar på tråden Känner mig ledsen