• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Lägg av)
    Anonym (M) skrev 2025-01-22 17:01:34 följande:
    Varför kritiserade han att du var ensam på nyår, vad tyckte han var fel med det, tror jag Friger menade?
    TS var ensam på nyår, killen var ute på eget äventyr vilket gjorde TS ledsen. Killen sa elaka saker (inte just om att TS var ensam på nyår), TS reagerade, kanske lite extra just för att hon redan var sårad av att killen inte ville fira nyår med henne. Killen ghostade och visade sig vara ett svin som ansåg att nästa gång de sågs skulle de ha sex vare sig TS ville eller inte.

Klarare nu?
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Lägg av) skrev 2025-01-22 20:27:03 följande:
    TS var ensam på nyår, killen var ute på eget äventyr vilket gjorde TS ledsen. Killen sa elaka saker (inte just om att TS var ensam på nyår), TS reagerade, kanske lite extra just för att hon redan var sårad av att killen inte ville fira nyår med henne. Killen ghostade och visade sig vara ett svin som ansåg att nästa gång de sågs skulle de ha sex vare sig TS ville eller inte.

Klarare nu?
    Tack. Du förklarade bra.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 16:02:07 följande:
    Ja men det är tufft och jag hatar att jag saknar honom så mycket så att det gör ont. Tyvärr lyckas sånna människor att få en att ifrågasätta sig själv...
    Ja,det är typiskt för sådana människor.

Det har inte gått så lång tid än. Du saknar honom nu. Men tids nog så ska du se att du kommer att se honom ur en helt annan synvinkel. Och då kommer du inte sakna honom mer.
  • Anonym (M)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 17:26:43 följande:
    Ni förstår ju inte vad jag menar. Han kritiserade inte att jag var själv. Jag säger att jag redan var själv på Nyår och var redan ledsen över det, så hans tjaffs blev för mycket.
    Du fick frågan vad ni bråkade om och att du var själv på nyår var en av sakerna du i svaret räknade upp så antagligen därför du därpå fick frågan vad som var fel med att vara själv på nyår, varför han var arg för det. Nej det var tyvärr inte lätt att förstå att du inte menade att svara på frågan, om det nu är det du menar nu
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:50:26 följande:
    Läste du ens min tråd?
    Fast det är ju så. Man beter sig inte så om man är tillsammans . 
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:15:32 följande:
    Fast han ignorerar mitt meddelande. Jag nådde ju ut till honom i fredags. Vill inte spamma.
    I fredags är längesen. Skriv. Du har väl också ett värde eller? 
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 20:29:15 följande:
    Tack. Du förklarade bra.
    Har han gjort detta!?? Isåfall LÄMNA honom!!!! Skriv inte till honom och skit i honom och hitta en bra kille istället 
  • molly50
    Anonym (U) skrev 2025-01-23 05:18:16 följande:
    Har han gjort detta!?? Isåfall LÄMNA honom!!!! Skriv inte till honom och skit i honom och hitta en bra kille istället 
    Hon har redan avslutat det med honom.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-23 14:04:54 följande:
    Hon har redan avslutat det med honom.
    Ja jag avslutade. Jag ville prata ut efter bråket men han satte ultimatum att vi måste ha sex om vi ses, trots att han vet att vi inte haft det än. Allt jag ville var att prata ut... kunde han inte bara sagt "ja vi kan ses och prata" för att sedan se vad som sker? Tydligen inte... vet inte vad hans poäng var med ultimatumet? Skrämma mig? Vad hade hänt om jag låg med honom? Han kanske inte ens hade försökt om vi sågs utan ville skrämmas lite? Kommer leva med detta resten av livet och undra vad som hände med den killen jag trodde var så bra... mitt hjärta är brustet. 
  • Anonym (Hupsu)

Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig 

• Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 15:33:54 följande:
    Ja jag avslutade. Jag ville prata ut efter bråket men han satte ultimatum att vi måste ha sex om vi ses, trots att han vet att vi inte haft det än. Allt jag ville var att prata ut... kunde han inte bara sagt "ja vi kan ses och prata" för att sedan se vad som sker? Tydligen inte... vet inte vad hans poäng var med ultimatumet? Skrämma mig? Vad hade hänt om jag låg med honom? Han kanske inte ens hade försökt om vi sågs utan ville skrämmas lite? Kommer leva med detta resten av livet och undra vad som hände med den killen jag trodde var så bra... mitt hjärta är brustet. 
    Vissa killar kan verka snälla, när det sedan är fullständigt tvärtom. Man blir chockad. Det är inte konstigt att du är ledsen. Tillåt dig själv att känna så. Du är ju ledsen och besviken, inte alls konstigt.

Men starkt av dig att lämna honom, det var bra att du gjorde det för din egen skull för det hade inte blivit bra att vara med honom. 

Var din egen bästa vän
Svar på tråden Känner mig ledsen