• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 17:56:54 följande:
    Tack för omtanken, har det väldigt tufft just nu så att höra detta gör mig glad.
    Så lite så. Du är inte ensam om att ha gått igenom en sån här sak.
    Och vi är många som har gått igenom hjärtesorg.
  • Anonym (U)
    Anonym (Hupsu) skrev 2025-01-23 15:51:01 följande:
    Nej men gjorde han det. Nej såklart, är väl ganska tydligt från början att det inte skulle funka pga hans attityd. Gällande hennes oskuld är det kanske bättre inleda ett äktenskap med en munk då, tror 99% tänker att det är normalt att ligga när man älskar varandra. 
    Nej men kunde ha gjort!? och det är väl så man gör bka. Även i ett äktenskap ska man få säga NEJ. Och inget gll ska komma för det.
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 17:56:54 följande:
    Tack för omtanken, har det väldigt tufft just nu så att höra detta gör mig glad.
    Kram!!
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Hupsu) skrev 2025-01-23 15:36:56 följande:

Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig 

Fast det är förmodligen precis det han gjort. Till slut hittade han kanske nån som han kan få "allt" med, utan flera månaders (års?) Väntan?

Hans "jag älskar dig" till ts skulle jag definitivt inte ta på allvar alls. Garanterat ett sista desperat försök att få henne att släppa till.

Bra att du går vidare, har du blockat? Om inte kommer han förmodligen höra av sig igen. Han har NOLL respekt för dig, det har han visat tydligt.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-23 18:09:11 följande:
    Så lite så. Du är inte ensam om att ha gått igenom en sån här sak.
    Och vi är många som har gått igenom hjärtesorg.
    Önskar att han var man nog att säga förlåt men det kan jag väl glömma... tror killen inte är mån om hur mycket han sårat mig.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-24 09:33:24 följande:
    Fast det är förmodligen precis det han gjort. Till slut hittade han kanske nån som han kan få "allt" med, utan flera månaders (års?) Väntan?

Hans "jag älskar dig" till ts skulle jag definitivt inte ta på allvar alls. Garanterat ett sista desperat försök att få henne att släppa till.

Bra att du går vidare, har du blockat? Om inte kommer han förmodligen höra av sig igen. Han har NOLL respekt för dig, det har han visat tydligt.
    💔
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-24 10:13:34 följande:
    Önskar att han var man nog att säga förlåt men det kan jag väl glömma... tror killen inte är mån om hur mycket han sårat mig.
    Nej tyvärr så struntar han fullständigt i dig och dina känslor ts. Det är dags att blocka och gå vidare med livet. Gråt en skvätt, umgås med vänner i helgen. Livet blir bättre om ett tag.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-24 10:13:34 följande:
    Ja,det tror jag nog tyvärr att du kan glömma.
    Men det säger väl,å andra sidan,en hel del om vilkens slags människa han är?
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-25 17:43:00 följande:
    Ja,det tror jag nog tyvärr att du kan glömma.
    Men det säger väl,å andra sidan,en hel del om vilkens slags människa han är?
    Ja han visade sitt rätta ansikte... Har insett ett och annat och vilken idiot han är men ändå så lyckas han få mig att ifrågasätta mig själv (det jag inte begriper). 
Svar på tråden Känner mig ledsen