• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-12 03:20:27 följande:

Och där hörde han av sig... att vi kan prata men vi ska även ha sex. Han säger att jag bara behöver lyssna på honom.
    Hur kunde en så fin kille utvecklas till detta? :(

Jag tycker att du ska svara honom att det är slut mellan er pga hans beteende.
    Sen blockerar du.
    Han ska inte förvänta sig sex efter hur han har betett sig.
    Man får inte sex genom att hota och kräva.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-12 15:01:15 följande:
    Hade det inte räckt med att säga att han endast vill prata.
    Men vad finns det att prata om?
    Han har ju redan gått över alla gränser för vad som är ok.
    Och det är det enda han behöver veta.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-12 21:40:07 följande:
    Du får försöka tänka att den sidan han visar upp när han siter bakom en skärm är hans rätta sida.
    Det är då han vågar vara "tuff" och elak.
    Inte vill du väl vara med en sådan kille?
    Tänkte inte på det förrän nu... du kan ha en poäng där och jag har skrivkt till honom att jag inte vill se honom mer pga hans beteende.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-13 07:17:34 följande:
    Tänkte inte på det förrän nu... du kan ha en poäng där och jag har skrivkt till honom att jag inte vill se honom mer pga hans beteende.
    Det är jättebra! Har han svarat på det?
  • Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-13 07:17:34 följande:
    Jättebra ju! Nu är det ?bara? att se till att hålla det. Fokusera på dig själv och gör sånt som får dig att må bra.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-13 12:59:06 följande:
    Det är jättebra! Har han svarat på det?
    Nej han svarade inte. Har precis insett att jag var ihop med en manipulativ man. Det gör ont och är helt ofattbart men det får vara.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 00:01:43 följande:
    Nej han svarade inte. Har precis insett att jag var ihop med en manipulativ man. Det gör ont och är helt ofattbart men det får vara.
    Det är bra. Jag förstår att det är svårt,men du förtjänar bättre än honom. Kom ihåg det.
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-22 00:07:14 följande:
    Det är bra. Jag förstår att det är svårt,men du förtjänar bättre än honom. Kom ihåg det.
    Tack. Bara det nu när chocken har lagt sig så ser man ett och annat. Allt börjar falla på plats och han var riktigt manipulativ.
  • Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 00:50:04 följande:
    Tack. Bara det nu när chocken har lagt sig så ser man ett och annat. Allt börjar falla på plats och han var riktigt manipulativ.
    Vad bra att du har insett det och nu är det lättare att känna igen sådana personer i framtiden!
  • Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-22 00:58:18 följande:
    Vad bra att du har insett det och nu är det lättare att känna igen sådana personer i framtiden!
    Ja men tråkigt att det hände IGEN, det som gör så ont. Inte haft sådana här känslor på flera år och så blir jag sårad igen... men jo jag har insett att något inte stämde.
Svar på tråden Känner mig ledsen