• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-06 18:27:07 följande:
    Men vad spännande!
    Jag hade gjort både och 🤣
    Jag har använt oförskämt många test men jag ääälskar att testa. Nu är de dock slut och jag fick 3+ på cb idag så nu får det vara nog 🤣
    Hahahah vi tänker lika ???? Kommer att göra en imorgon och en på söndag för att vara 100% säkert ????
  • Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-06 18:27:07 följande:
    Men vad spännande!
    Jag hade gjort både och 🤣
    Jag har använt oförskämt många test men jag ääälskar att testa. Nu är de dock slut och jag fick 3+ på cb idag så nu får det vara nog 🤣
    Och stort gratiiiiiiiis till graviditeten🎉🎉🎉🎉  Du har gjort tillräckligt många tester lämna några stk kvar till oss som behöver vara säkert 🤣
  • Sarafamliv
    Thunder007 skrev 2025-02-06 18:00:57 följande:

Gjorde en test imorse och den visade en svagt vänster streck och såklart stark höger 🥰  Hade ni rekomenderad att göra en test till imorgon bitti för att vara säkert eller är det kanske bättre att göra den på söndag (1 dag innan mensen)?

Men wow grattis!!
  • gilmoregirl99
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-06 18:28:37 följande:
    Hejsan!
    Åh jag förstår din frustration, men det är mycket som ska stämma varje gång för att det ska ta sig ❤️ Er tur kommer.
    Jag skulle rekommendera att du börjar läsa på om tempning, då har man stenkoll på att ägglossning skett 🥰
    Tack snälla! Ja det kanske är något jag borde kolla upp och testa isåfall!🥰
  • AngieF

Jag var inte beredd på hur stressande det skulle vara att tempa. Av vad jag har läst ska tempen stanna över coverline efter ägglossning men min är som en jojo.. Hat inte hittar exempel bilder online där det är vanligt. De senaste två dagarna har jag vaknat runt 7 och i vanliga fall går jag upp 7.45, kan det göra sån skillnad? Dagens temperatur är den hittills lägsta uppmätta tempen
  • Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-06 19:32:48 följande:
    Men wow grattis!!
    Tack ❤️
  • Mimmimuh

Hej, hoppas okej att jag hoppar in här? 
    Jag fick plus på stickan 8 januari men som slutade i ett MF bara 3 dagar efter.
    Fick sedan glad gubbe på ägglossning test 27-28 januari och är en sådan som inte kan hålla mig borta i från testerna. Gjorde ett nu på morgonen med CB testa tidigt. Har ingen aning när mensen ska komma då jag inte haft nån mens emellan MF men borde vara 10-11 feb? 

Är det ett positivt jag skådar eller bara spöksträck, vad tror ni? Hjärta

• Anonym (Barn nr 3)
    Mimmimuh skrev 2025-02-07 08:58:31 följande:

Hej, hoppas okej att jag hoppar in här? 
    Jag fick plus på stickan 8 januari men som slutade i ett MF bara 3 dagar efter.
    Fick sedan glad gubbe på ägglossning test 27-28 januari och är en sådan som inte kan hålla mig borta i från testerna. Gjorde ett nu på morgonen med CB testa tidigt. Har ingen aning när mensen ska komma då jag inte haft nån mens emellan MF men borde vara 10-11 feb? 

Är det ett positivt jag skådar eller bara spöksträck, vad tror ni? Hjärta

Någonting ser det ju ut att vara, hoppas det är en ny graviditet och inte rester från mf ❤️
  • Anonym (Barn nr 3)
    Thunder007 skrev 2025-02-06 19:05:01 följande:
    Och stort gratiiiiiiiis till graviditeten🎉🎉🎉🎉  Du har gjort tillräckligt många tester lämna några stk kvar till oss som behöver vara säkert 🤣
    Haha tack så mycket, lovar att inte köpa fler test nu :P

Men det viktiga idag: har du testat nu på morgonen??? Bild!! 👏👏👏🎉🎉
  • Mimmimuh
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-07 10:05:02 följande:
    Någonting ser det ju ut att vara, hoppas det är en ny graviditet och inte rester från mf ❤️
    Det borde det inte vara då jag testade negativt efter missfallet innan nya ÄL så jag hade 27-28 januari. Jag tog ett test igår med som var helt blankt. Hoppas de tar sig denna gång då vi är inne på 8:de försöket, 2 försöket med BC ägglossning test så de verkar vara super Drömmer. Lite orolig dock att jag inte haft mens efter MF. Hjärta
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?