• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Mimmimuh skrev 2025-02-09 08:15:23 följande:

Vågar nog lita på det nu. Hoppas den lilla vill stanna denna gång HjärtaHjärta

Grattis!!!!
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-09 08:39:19 följande:
    Idag är fjärde dagen jag fick blinkande gubbe, känns som väldigt länge?
    Har aldrig haft blinkade i 4 dagar men du kanske bara får en med fast smiley då, tar du andra tester med? 
    Jag fick blinkade 3 dagar, men dom andra testerna va svaga (asså stickor), sen när jag fick fast smiley efter det så var det positivt på stickorna men fick ändå smiley dagen efter det fast stickorna var starka då men inte positiva 🌸
  • Syren93

Mina gravtest är nu helt blanka igen 😥
    Så inväntar att blödningen ska börja.. så trist och känns hopplöst med missfall nr 3 😥. Hoppas att nästa går bättre!

• Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 09:32:58 följande:

Så inväntar att blödningen ska börja.. så trist och känns hopplöst med missfall nr 3 😥. Hoppas att nästa går bättre!

Åh nej vad tråkigt att höra 💔 har du barn sedan tidigare eller kan du gå en utredning nu? Usch för missfall 💔
  • Maramba
    Syren93 skrev 2025-02-09 09:32:58 följande:

Åh jag beklagar ❤️
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-08 10:07:13 följande:

Fick lh topp igår men också äl smärta så är lite osäker om jag hade äl några timmar efter lh peak (tror peaken hände på morgonen) och tror äl hände på EM. 

Äl ska väl egentligen hända idag så vi får se 😁

Spännande 😊 Tempar du?

jag har en smartklocka som mäter tempen åt mig och har börjat logga den här cykeln. Positivt ältest nu på morgonen så det ska bli intressant att se om tempen höjts imorgonbitti. 
  • Syren93
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 09:57:01 följande:
    Åh nej vad tråkigt att höra 💔 har du barn sedan tidigare eller kan du gå en utredning nu? Usch för missfall 💔
    Hade två missfall innan min son, och nu ett till. Så ingen utredning.. 
    Ja det är trist! Men kämpar vidare! 
    Nu vill jag bara att en blödning ska komma så vi kan börja en ny cykel.. :)
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 09:01:24 följande:
    Har aldrig haft blinkade i 4 dagar men du kanske bara får en med fast smiley då, tar du andra tester med? 
    Jag fick blinkade 3 dagar, men dom andra testerna va svaga (asså stickor), sen när jag fick fast smiley efter det så var det positivt på stickorna men fick ändå smiley dagen efter det fast stickorna var starka då men inte positiva 🌸
    Intressant.. kände nyligen ett hugg på höger sida, så funderar på om ÄL kan ha hänt innan man får fast smiley? Är bara så nervös efter MF och vill verkligen bara att kroppen ska komma igång igen 
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 11:53:46 följande:
    Hade två missfall innan min son, och nu ett till. Så ingen utredning.. 
    Ja det är trist! Men kämpar vidare! 
    Nu vill jag bara att en blödning ska komma så vi kan börja en ny cykel.. :)
    Jag har för mig att man får göra en missfallsutredning även om man har barn sedan innan, men då måste man fått 3 missfall på rad utan barn emellan men det får vi verkligen inte hoppas händer!! Håller tummarna för nästa cykel!!
    Jag har ett barn sedan innan och sen 2 missfall efter det, hoppas de blir tredje gången gilt för mig och att jag slipper fler missfall och att denna cykel förhoppningsvis blir positiv! ❤️
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-09 14:41:06 följande:
    Intressant.. kände nyligen ett hugg på höger sida, så funderar på om ÄL kan ha hänt innan man får fast smiley? Är bara så nervös efter MF och vill verkligen bara att kroppen ska komma igång igen 
    Jaa men så kan det säkert vara!! Känns som att kvinnokroppen är en hel vetenskap och det är så svårt att exakt veta allt! 👍
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?