• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-07 10:06:12 följande:
    Haha tack så mycket, lovar att inte köpa fler test nu :P

Men det viktiga idag: har du testat nu på morgonen??? Bild!! 👏👏👏🎉🎉

Då slutar jag med att testa mig 🎉🥰🎉🥰🎉
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

Grattis alla som plussat Hjärta
  • Sarafamliv
    Mimmimuh skrev 2025-02-07 10:28:41 följande:
    Det borde det inte vara då jag testade negativt efter missfallet innan nya ÄL så jag hade 27-28 januari. Jag tog ett test igår med som var helt blankt. Hoppas de tar sig denna gång då vi är inne på 8:de försöket, 2 försöket med BC ägglossning test så de verkar vara super Drömmer. Lite orolig dock att jag inte haft mens efter MF. Hjärta
    Håller tummarna för dig! Jag plussade direkt efter mitt första missfall utan mens emellan 👍 tyvärr vart de också ett missfall men så kul att det är ett streck! Ser lovande ut! ❤️
  • Anonym (Tredje)

Grattis till er alla som plussat! 

Här har jag fått peak på LH så nu tänker jag äl är imorgon och den långa väntan påbörjas. 
    Varje gång jag blivit gravid har jag ägglossa från vä ovarie och denna runda blir höger (fick ul förra månaden och då var det vänster) och har fått för mig att höger ovarie suger 😂 så hoppas men tror inte på graviditet denna månad 😅

• Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-07 17:37:35 följande:

Grattis till er alla som plussat! 

Här har jag fått peak på LH så nu tänker jag äl är imorgon och den långa väntan påbörjas. 
    Varje gång jag blivit gravid har jag ägglossa från vä ovarie och denna runda blir höger (fick ul förra månaden och då var det vänster) och har fått för mig att höger ovarie suger 😂 så hoppas men tror inte på graviditet denna månad 😅

Men så konstigt det där för det är exakt samma för mig!! Har blivit gravid 5 ggr på vänster sida och ingen på höger såhär långt! Men har höger denna gång så hoppas ändå på höger! 👍 Håller tummarna för dig med!
  • Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-02-07 18:04:48 följande:
    Men så konstigt det där för det är exakt samma för mig!! Har blivit gravid 5 ggr på vänster sida och ingen på höger såhär långt! Men har höger denna gång så hoppas ändå på höger! 👍 Håller tummarna för dig med!
    Men så spännande! 
    Upplever att äl symtom (sekret, ökat sex sug och äl smärta) är mkt starkare på vänster sida med. Har du upplevt någon skillnad där?

Håller tummarna för dig med! Vilken sida blir det denna månad? 😅
  • Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-07 20:05:22 följande:
    Men så spännande! 
    Upplever att äl symtom (sekret, ökat sex sug och äl smärta) är mkt starkare på vänster sida med. Har du upplevt någon skillnad där?

Håller tummarna för dig med! Vilken sida blir det denna månad? 😅
    Vet inte så mkt med sekret och så men upplever väldigt mycket mer symtom på vänster sida, brukar ha ont i livmodern 5 dagar innan ägglossning och på vänster sida är det väldigt markant men på höger så känns de men inte så illa! Så konstigt!

Denna månad har jag också höger sida 😂 jag verkar ha 2 ägglossningar på vänster, 2 på höger så börjar de om 😅 Är de höger för dig med denna månad?
  • Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-02-07 21:04:12 följande:
    Vet inte så mkt med sekret och så men upplever väldigt mycket mer symtom på vänster sida, brukar ha ont i livmodern 5 dagar innan ägglossning och på vänster sida är det väldigt markant men på höger så känns de men inte så illa! Så konstigt!

Denna månad har jag också höger sida 😂 jag verkar ha 2 ägglossningar på vänster, 2 på höger så börjar de om 😅 Är de höger för dig med denna månad?
    Håller med! Super konstigt! 😂

Japp här är också höger sida. 
    Roligt att se om någon av oss får plus ☺️
  • Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-07 21:16:47 följande:
    Håller med! Super konstigt! 😂

Japp här är också höger sida. 
    Roligt att se om någon av oss får plus ☺️
    Ja super kul att följas åt! Men du har inte spolat dina äggledare eller så innan? Jag funderar på att spola mina bara för att få veta om den högra kanske är igen kloggad! Hade varit lite intressant att veta eftersom man märker sådan skillnad mellan ägglossningarna och att jag alltid blir gravid på vänster! 👍
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

Ni som använder CB digitala ÄLtest, hur många dagar i rad brukar man ha den blinkade gubben? Jag har fått den tre dagar i rad nu

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?