• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Bunny s
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-04 14:35:36 följande:
    Nämen inte behöver man utesluta för det om man har klocka? Den räknar väl ut ett medelvärde? Iaf gör min det, men det är inte en Apple utan en samsung
    Hej! Grattis till dig! Har läst i er tråd. Brukar roa mig med sånt i min otålighet, eftersom vi inte ska börja förrän i sommar 😅 
    Är du i vecka 4+ nu? Hur gamla är dina andra barn. 
    Vi ska också försöka oss på en 3a 🥰
  • Bunny s
    Maramba skrev 2025-01-17 08:55:30 följande:

Hej! 

jag hänger gärna med er. Jag har också bim den 28e. positivt äl-test var den 15. Detta är första försöket till tredje barnet. 

Första barnet tog nästan tre år av försök och andra barnet tog drygt ett år. det i kombo med att jag snart blir 38 år gör förväntningarna sjukt låga. Men hoppas! 😍

Vill bara önska dig lycka till 💛
    Jag ska börja försöka i sommar. Också med tredje barnet och blir 38 i år. Håller tummarna för att det ska gå fort för både dig och mig. Vi är ju inte purunga men kanske äggen är det trots allt 😉
  • Anonym (Barn nr 3)
    AngieF skrev 2025-02-04 15:10:10 följande:
    Jo det gör den men tyckte jag läste i Fertility Friend appen att tempar som diffar mer än 20 min ska uteslutas. Och på andra ställen står det att om man inte sover 3h i raken innan avläsning så ska den dagen uteslutas. Så jag har stängt av sov-läge på min telefon varje dag jag har vaknat tidigare (det är först då tempen registreras) sen uteslutit flera dagar i FF där jag har läst av tidigare/senare än vanligt. men det kanske är overkill? Haha
    Jaa lite overkill tror jag 🌸
    Eller ja, jag kör bara på vad klockan visar och tror den varit väldigt träffande :)
  • Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-03 22:09:09 följande:
    Gör så! Håller tummarna! 👍
    Testet visade bara 1 streck..... Det va väl för tidigt 🙈
  • Sarafamliv
    Thunder007 skrev 2025-02-04 22:53:40 följande:
    Testet visade bara 1 streck..... Det va väl för tidigt 🙈
    Attans, men som sagt super tidigt! Håller tummarna för ett plus om några dagar! 
  • Anonym (Barn nr 3)
    Bunny s skrev 2025-02-04 15:44:20 följande:
    Hej! Grattis till dig! Har läst i er tråd. Brukar roa mig med sånt i min otålighet, eftersom vi inte ska börja förrän i sommar 😅 
    Är du i vecka 4+ nu? Hur gamla är dina andra barn. 
    Vi ska också försöka oss på en 3a 🥰
    Hejsan!
    Tusen tack! Jag är i 5+1 idag tror jag. Det är mitt tredje och sista barn :) Mina andra grabbarna 12 och 5 år.
    Men vad spännande, hur gamla är dina andra?
  • Bunny s
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-05 10:25:25 följande:
    Hejsan!
    Tusen tack! Jag är i 5+1 idag tror jag. Det är mitt tredje och sista barn :) Mina andra grabbarna 12 och 5 år.
    Men vad spännande, hur gamla är dina andra?
    Vad roligt med ett tredje barn 😊 var det planerat så, eller kom en ny längtan med tiden? 
    Mina killar är snart 10 och 12. Så det känns ju stort och spännande att börja om igen 😊
    Hur mår du hittills då? Spännande tid framöver för dig 😍
  • Syren93

Mina test verkar tyvärr inte bli starkare 😥 så misstänker att det är missfall på g. Fortsatt svaga test.. 

• Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-06 05:56:29 följande:

Mina test verkar tyvärr inte bli starkare 😥 så misstänker att det är missfall på g. Fortsatt svaga test.. 

Vad tråkigt, håller tummarna att det vänder ❤️
  • Sarafamliv

Jag fick smiley på cb digital igår så antagligen ägglossning idag, nu börjar den lååånga väntan.. tur att den här tråden finns så man kan skriva av sig så länge!

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?