• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Tredje)

Kan man säga att äl hänt? Temphöjning endast med 0.2 från dag 13 till 14. Eller ska man tänka att äl hände dag 12? 

• Syren93
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 15:51:30 följande:
    Jag har för mig att man får göra en missfallsutredning även om man har barn sedan innan, men då måste man fått 3 missfall på rad utan barn emellan men det får vi verkligen inte hoppas händer!! Håller tummarna för nästa cykel!!
    Jag har ett barn sedan innan och sen 2 missfall efter det, hoppas de blir tredje gången gilt för mig och att jag slipper fler missfall och att denna cykel förhoppningsvis blir positiv! ❤️
    Ja så kan det va kanske! 
    Trist att höra att du också haft missfall! 
    Då håller jag verkligen tummarna för oss båda nu!! 🥰 Hur gammalt är ditt barn? 
    Och var i cykeln är du nu? 🙂
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 15:52:30 följande:
    Jaa men så kan det säkert vara!! Känns som att kvinnokroppen är en hel vetenskap och det är så svårt att exakt veta allt! 👍
    Idag är sjätte morgonen med blinkande gubbe ????
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 21:34:14 följande:
    Ja så kan det va kanske! 
    Trist att höra att du också haft missfall! 
    Då håller jag verkligen tummarna för oss båda nu!! 🥰 Hur gammalt är ditt barn? 
    Och var i cykeln är du nu? 🙂
    Jag har en 3,5 åring sedan innan och är 3 dagar efter ägglossning idag så minst en vecka kvar tills jag kan börja testa! 🙃 Håller tummarna för oss!
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 05:54:20 följande:
    Idag är sjätte morgonen med blinkande gubbe ????
    Åh nej vad irriterande, kanske köpt andra ägglossningstest också? Alltså såna stickor och se hur dom ser ut! Men sålänge ni ligger varannan dag så är det lugnt oavsett, hur är sekretet och hur känns livmodertappen?
  • AngieF

Är på ÄL+9 idag och är livrädd för att börja testa. Både för att få ett positivt och ett negativt svar. Orkar inte med ett tredje missfall men inte heller att fortsätta försöka, haha helt omöjlig ekvation alltså!!

Tror ändå jag ska försöka hålla mig till onsdag/torsdag (om inte mensen kommer innan)

• Sarafamliv
    AngieF skrev 2025-02-10 08:44:37 följande:

Är på ÄL+9 idag och är livrädd för att börja testa. Både för att få ett positivt och ett negativt svar. Orkar inte med ett tredje missfall men inte heller att fortsätta försöka, haha helt omöjlig ekvation alltså!!

Tror ändå jag ska försöka hålla mig till onsdag/torsdag (om inte mensen kommer innan)

Kämpa kämpa!! Det är så jobbigt det där med tester, man vill testa men ändå inte! ❤️ Duktig du är som kan hålla dig från att testa! 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Sarafamliv skrev 2025-02-10 08:15:40 följande:
    Åh nej vad irriterande, kanske köpt andra ägglossningstest också? Alltså såna stickor och se hur dom ser ut! Men sålänge ni ligger varannan dag så är det lugnt oavsett, hur är sekretet och hur känns livmodertappen?
    Ingen aning faktiskt :) men känner mig lite "öm" i magen idag.. är på CD20, brukar enligt NCappen ha ÄL CD 19 eller CD20...
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Sarafamliv skrev 2025-02-10 08:15:40 följande:
    Ingen aning faktiskt :) men känner mig lite "öm" i magen idag.. är på CD20, brukar enligt NCappen ha ÄL CD 19 eller CD20...
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 10:02:11 följande:
    Okeey men då kanske det är idag som de gäller 👍
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?