• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Sarafamliv

ÄL 10/2 troligtvis och BIM 24/2 ❤️ Vi kämpar på! 2025 är vårat år, håller tummarna för oss alla!

• Anonym (Önskan97)

Troligtvis ÄL runt alla hjärtans dag och BIM 27/2 ❤️ hoppas på många plus!

• Syren93

Okej! Kompisar! Cd 31 idag och fortfarande ingen mens. Jag har ju dålig koll på min cykel så trodde jag missat ÄL eventuellt. Drack två öl igår då jag är säker på ej gravid. 
    Ingen mensvärk än, men enormt sötsug. Har tagit test senast i förrgår som var negativt. 
    Tyckte jag fick lite gula flytningar igår, så tänkte att mensen kommer nog inatt. Men inget. 
    Nu vid 14.30 kissade jag och tog ett test. Totalt blankt... Trodde jag? Men efter 5 min ser jag kanske kanske en liten liten linje? 
    Men konstigt att få så svagt CD 31?? Ska se om jag kan få till en bild!

• AngieF
    Syren93 skrev 2025-02-01 14:59:32 följande:

Ps. Hällde ju såklart ut urinen, kan kan inte ta CD med +..
    Ser ni något??

Jag ser något men inte säker på att det inte är ett spökstreck, ta ett nytt imorgon/på måndag så borde det gå att avgöra!
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-01 14:59:32 följande:

Ps. Hällde ju såklart ut urinen, kan kan inte ta CD med +..
    Ser ni något??

Spännande, ser också ett svagt streck, prova igen imorgon och se! 👍 Håller tummarna!
  • Syren93

Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan! 

• xnfsm

Kan vi starta en grupp där vi följs åt när vi försöker bli gravida? Vore kul :)

• Anonym (Tredje)
    Syren93 skrev 2025-02-02 07:47:41 följande:

Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan! 

Tycker mig se ett streck på det övre. Hur mkt graviditetshormon tar den upp? 25 el 10 ug? 
    Ska stå i instruktionerna 
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-02 07:47:41 följande:

Ser också ett streck på stickan men clear blue ser lite smetig ut som sagt! Håller tummarna och hoppas strecket är mörkare imorgon! 👍
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?