• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Sarafamliv
    Haja98 skrev 2025-01-27 06:33:29 följande:

Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt.. Gråter

Vad tråkigt att höra :( vi får hålla igång den här tråden nästa månad med, fick också min mens för 6 dagar sedan.. så tråkigt men vi kämpar vidare! Flera bebisar ska det bli för oss! Kram till dig!
  • Syren93

Jag tog ett nytt testa tidigt idag BIM-4, totalt blankt. Aldrig fått så blankt 😅. Så jag ställer in mig på nästa månad! Ska prova med ägglossningstest, men aldrig lyckats få till det innan 🤔

Hade verkligen hoppats på att det blir en liten bebis 25, men känns som det närmar sig att det inte blir förrän 26.. har en på snart 2,5 så önskar att det inte ska bli allt för långt emellan.. 
    Grattis till er som plussat! Håller gärna igång tråden i nästa månad också 🙂

• Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-27 06:33:29 följande:

Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt.. Gråter

Men så trist!!
    Då hoppas vi på nästa månad!!
    Tiden mens-äl går ju fort :)
  • Anonym (Barn nr 3)
    Syren93 skrev 2025-01-27 07:08:17 följande:

Jag tog ett nytt testa tidigt idag BIM-4, totalt blankt. Aldrig fått så blankt 😅. Så jag ställer in mig på nästa månad! Ska prova med ägglossningstest, men aldrig lyckats få till det innan 🤔

Hade verkligen hoppats på att det blir en liten bebis 25, men känns som det närmar sig att det inte blir förrän 26.. har en på snart 2,5 så önskar att det inte ska bli allt för långt emellan.. 

Men så trist! Ja men håll igång tråden, jag följer med spänning 🥰
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-01-27 07:08:17 följande:

Det är också tidigt så det kan komma, vi håller tummarna! Ägglossning tester är verkligen kluriga, jag måste ta 2 st per dag för att veta när min LH topp kommer för den sjunker ganska snabbt igen så testet kan vara negativt på morgonen och sen kl 14 är det super positivt så det är verkligen lite jobb men har man regelbunden cykel så kan man köra 2 om dagen bara 3 dagar innan ägglossning "brukar" vara så brukar man hitta den! 👍
  • Syren93
    Sarafamliv skrev 2025-01-27 10:04:27 följande:
    Det är också tidigt så det kan komma, vi håller tummarna! Ägglossning tester är verkligen kluriga, jag måste ta 2 st per dag för att veta när min LH topp kommer för den sjunker ganska snabbt igen så testet kan vara negativt på morgonen och sen kl 14 är det super positivt så det är verkligen lite jobb men har man regelbunden cykel så kan man köra 2 om dagen bara 3 dagar innan ägglossning "brukar" vara så brukar man hitta den! 👍
    Jo, men tänker att ett tidigt test borde ge utslag. Sista jag blev gravid plussade jag på äl+9 (tempade) med vanligt test 🙂
    Tack för tips! Får se om jag provar eller bara "kör på" som vanligt 😁
  • Anonym (Tredje)

Håller med tidigare talare! Vi håller igång tråden till nästa månad. 
    Igår kom mensen här, världens skyfall. Hoppas på utrensning av allt gammalt och ser framemot februari. 

• Maramba

Min mens kom igång på riktigt igår efter två dagar med spottings. 

sååå nu laddar vi om. När har ni beräknad ÄL och bim? 

Mina appar säger ÄL 10-12 februari och sen bim 24 februari. 

• Anonym (Barn nr 3)

Hejja er, snart dags för nya tag! Håller alla mina tummar att ni får plus i februari ❤️ jag kommer följa er lite i bakgrunden om det går bra 🥰

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-01-29 13:36:24 följande:

Min mens kom igång på riktigt igår efter två dagar med spottings. 

sååå nu laddar vi om. När har ni beräknad ÄL och bim? 

Mina appar säger ÄL 10-12 februari och sen bim 24 februari. 

Äl 7/2 och bim 21/2 
    Denna månad är det vår tur 😁
    Många plus! 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?