• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Haja98
    Syren93 skrev 2025-02-09 09:32:58 följande:

Mina gravtest är nu helt blanka igen 😥
    Så inväntar att blödningen ska börja.. så trist och känns hopplöst med missfall nr 3 😥. Hoppas att nästa går bättre!

Åh vad jag håller tummarna för er!
  • Maramba

Nu kom temphöjning - med råge 😅 kul att se att det fungerar och få ett kvitto på att ägglossningen faktiskt skett. 

nu är det ?bara? väntan kvar. 

• Maramba
    Haja98 skrev 2025-02-10 19:22:23 följande:

Jag inväntar temp och ägglossningstest här hos mig! ÄL borde ske torsdag eller fredag! Håller så tummarna nu, jag och min sambo köpte hus i fredags och nu vill jag så gärna kunna ha en liten en att fylla huset med i vinter!! 

Grattis till husköp! Vad roligt 😊
  • Haja98
    Maramba skrev 2025-02-11 07:57:49 följande:
    Grattis till husköp! Vad roligt 😊
    Tack, känns väldigt spännande! :) Och kul med så tydlig temphöjning! När blir bim för dig?
  • Maramba
    Haja98 skrev 2025-02-11 10:19:16 följande:
    Tack, känns väldigt spännande! :) Och kul med så tydlig temphöjning! När blir bim för dig?
    Bim blir 22 feb. Har du haft Äl än? 😊
  • Sarafamliv

Hej allihopa! Undrar om det är några om har erfarenhet om dom här testen? Detta togs 7 dagar efter ägglossning vilket jag vet är OTROLIGT tidigt, när testet togs så var det vad jag såg negativt och efter 15-20 min så syntes detta! Förstår ju såklart att det inte är giltigt men har aldrig fått såhär innan? Någon som vet något?
  • Maramba
    Sarafamliv skrev 2025-02-14 12:44:29 följande:

Hej allihopa! Undrar om det är några om har erfarenhet om dom här testen? Detta togs 7 dagar efter ägglossning vilket jag vet är OTROLIGT tidigt, när testet togs så var det vad jag såg negativt och efter 15-20 min så syntes detta! Förstår ju såklart att det inte är giltigt men har aldrig fått såhär innan? Någon som vet något?

Tyvärr har jag fått sådär efter att tiden gått ut och inte varit gravid. Det är anledningen till att jag inte litar på just de där testerna. men jag håller tummarna för att det inte är fallet för dig!  

jag skulle tagit ett till annat test. Men som du säger är Äl+7 vääääldigt tidigt. 

• Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-14 14:04:04 följande:

Tyvärr har jag fått sådär efter att tiden gått ut och inte varit gravid. Det är anledningen till att jag inte litar på just de där testerna. men jag håller tummarna för att det inte är fallet för dig!  

jag skulle tagit ett till annat test. Men som du säger är Äl+7 vääääldigt tidigt. 

Tack för din information!! Jag tror jag fortsätter köra med easy@home testerna istället! 👍
  • Anonym (Tredje)

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?