• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 11:59:37 följande:
    Tusen tack!
    Jag plockade ur spiralen för ett år sen, men vi har inte försökt aktivt egentligen.
    Vi har haft lite svårt att bestämma om vi vill ha ett sista barn eller inte.
    Men under året skulle jag säga att det är 3-4 månader som hade kunnat leda till graviditet.
    Känns kul att få göra det här en sista gång, och med mannen jag vill leva resten av mitt liv med!

Ja har ni kämpat på i 10 måndander så är det verkligen er tur nu!!
    Du får fortsätta uppdatera när du testar 🥰
    Men vad mysigt att gå igenom resan igen! Verkligen jätteglad för din skull! 

Och ja nu tycker jag ändå att det snart borde vara min tur också! 😅 Vi försöker för en första bebis och det verkligen kliar i hela kroppen med hopp! Jag ska fortsätta uppdatera tills jag fått ett plus (hoppas!!) eller mensen kommer! 
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 17:39:54 följande:
    Men vad mysigt att gå igenom resan igen! Verkligen jätteglad för din skull! 

Och ja nu tycker jag ändå att det snart borde vara min tur också! 😅 Vi försöker för en första bebis och det verkligen kliar i hela kroppen med hopp! Jag ska fortsätta uppdatera tills jag fått ett plus (hoppas!!) eller mensen kommer! 
    Tack vad gulligt. Ja det blir lite speciellt när det är sista gången, både vemodigt och fint känns det som.
    Men första bebisen är ju ändå mest speciellt, det ör magiskt! Jag tror och hoppas att ditt plus kommer i dagarna!
  • Anonym (Tredje)

Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse. 
    Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist. 
    Jag ser så tydligt streck på gårdagens 
    Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
    Förlåt, gamla test nedan

• Haja98
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 20:11:47 följande:

Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse. 
    Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist. 
    Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
    Förlåt, gamla test nedan

Jag tycker också att jag ser ett streck tydligt på gårdagens! 
  • Sarafamliv

Förlåt, gamla test nedan

Var strecket även där när testet inte var torrt? Dom här testerna är bra men lite luriga, många av dom har spökstreck efter 10 minuter ha gått men va strecket där innan testet torkade så får vi hoppas att det kommer tillbaka! 👍 Håller tummarna!
  • Anonym (Tredje)
    Haja98 skrev 2025-01-24 20:17:14 följande:
    Jag tycker också att jag ser ett streck tydligt på gårdagens! 
    Tack! ❤️
  • Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-01-24 20:17:57 följande:
    Var strecket även där när testet inte var torrt? Dom här testerna är bra men lite luriga, många av dom har spökstreck efter 10 minuter ha gått men va strecket där innan testet torkade så får vi hoppas att det kommer tillbaka! 👍 Håller tummarna!
    Ja jag måste säga att easyhome är lite av en besvikelse.  Det är första gången jag använder dom. Har tidigare haft premom och de gav aldrig ett spökstreck. 
    Så här såg testet ut när det var färskt.
  • Haja98

Jag brukar alltid använda RFSU testa ofta och graviditetskollens egna, vet någon hur dem båda är? Är de så att de ger utslag sent eller kanske ger spökstreck ofta? Är ganska ny på familjeliv och först nu lärt mig vikten av vilka test man använder 😅

• Anonym (Anonymis)

jag är på dag 30 av 33 i menscykeln, fortsatt negativt test och spotting börjar visa sig likt förra månaden på dag 30.
    trodde för en stund att jag såg ett streck på stickan men sedan såg jag inget alls. 

• Maramba

Förlåt, gamla test nedan

Förstår din frustration för jag ser verkligen streck på testet i mitten. Hoppas du får streck igen imorgon. 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?