ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse.
Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist.
Jag ser så tydligt streck på gårdagens
Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
Förlåt, gamla test nedan

Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse.
Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist.
Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
Förlåt, gamla test nedan
Förlåt, gamla test nedan

Jag brukar alltid använda RFSU testa ofta och graviditetskollens egna, vet någon hur dem båda är? Är de så att de ger utslag sent eller kanske ger spökstreck ofta? Är ganska ny på familjeliv och först nu lärt mig vikten av vilka test man använder 😅
jag är på dag 30 av 33 i menscykeln, fortsatt negativt test och spotting börjar visa sig likt förra månaden på dag 30.
trodde för en stund att jag såg ett streck på stickan men sedan såg jag inget alls.
Förlåt, gamla test nedan