Svente skrev 2025-10-02 16:40:33 följande:
Jag var faktiskt dit idag igen för VUL på CD 21 och äggblåsan hade växt till sig till 17.5mm
i måndags var den bara 11.5mm så den har växt till sig rejält! Så nu ska jag testa på med ägglossningstest och se om vi kan få någon peak. Annars är det väl bara att ligga på så att säga regelbundet så borde vi kunna pricka ägglossningen.
Jag är ju inte gravid än så egentligen är det inget att oroa sig över. Jag söker ju jobb för fullt av det jag kan hitta. Har också sökt en kort utbildning på tre månader jag tänkte gå om jag inte hittar något jobb snart
Men blir lite orolig för om jag skulle bli gravid nu utan att hitta ett nytt.. då känns det som att jag kommer att få vänta tills jag är färdig med mammaledigheten innan jag söker jobb igen. Jag arbetar inom IT så letar jobb därinom eller som kommunikatör, marknadskoordinator, formgivare etc.
Hoppas du hittar nytt snart
det borde väl finnas inom logistik?
Ah men toppen ju😍 då håller jag tummarna för er nu!!
Jag förstår precis vad du pratar om! jag är inte heller gravid än, men stressad bli man ju av att veta att man inte har jobb! Ja, man får nog vänta till efter eller i alla fall i slutet av mammaledigheten! Känner inte som man har jättestor chans om man inte kan jobba på minst ett år😅
Det finns en del jobb men jag bor i en liten stad så det är ändå ganska begränsat! Dessutom är konkurrensen så himla stor just nu😩 jobbade med inköp förut så jag hoppas på att hitta ett inköparjobb igen😍