Liljekonvalj93 skrev 2025-07-09 08:10:03 följande:
Såklart! Jag tror att jag är så inställd på missfall att jag snart räknar med att köra igång en till Letrozol-kur.. snacka om hjärnspöken. Ja, har fått ett tidigt VUL inbokat den 21 juli! Mår bra, känner ingenting mer än ömma bröst och lite molvärk. Och så är det väl oron som är det största bekymret - vaknar flera gånger per natt och kollar om jag börjat blöda, får alltid lite stresspåslag när jag ska kissa ifall det kommer blod osv..
Ja, det är svårt att veta men det låter väl som en god plan att testa på söndag när ni är tillbaka hemma! Nu är det ju omöjligt att jämföra cykler och så, men jag plussade på ÄL+12.. så det finns hopp!
Håller alla tummarna att tiden går fort fram till VUL och att du får positiva besked! Kan inte ens föreställa mig väntan och ovissheten.. men hoppas du kan njuta också.
här dök mensen upp idag.. CD31. Så det betyder att ÄL ändå var där runt CD 16-17 vilket jag tar som ett gott tecken. Min första ÄL efter tre letrozolkurer. Meeeenn ändå sådan besvikelse.
tar ni gravtest före ni påbörjar ny letrozol-kur eller kör ni igång direkt på CD3 maa blödningen?