Lusen9690 skrev 2025-06-19 10:19:20 följande:
Jo men det låter bra! Då bör du ha ägglossning om 4-7 dagar beroende på hur snabbt det växer? Sa de någon dag till dig på ett ungefär? Det är ju lite olika från person till person. Mina växer lite långsammare.
Hejasommaren skrev 2025-06-16 20:15:45 följande:
Åh håller tummarna! Men bra oavsett att du får köra på med letrozol över sommaren. Jag fick tid för VUL på måndag om en vecka, var enda tiden som fanns och då är det på CD12 så vi får se om något visar sig då ☺️
Åh vad skönt att du fick en tid! Hoppas du får en ägglossning nu! 🤩
Remiss för IVF är skickad så bör få svar om någon månad eller 2. Jag är på min 4e dos nu. Hur ser det ut för er? Vad är er plan? ????🏻
Tack! Jag kom på igår kväll att jag ju kunde låta AI översätta den där journalanteckningen till mer begriplig svenska och det var inte så tokigt! Det stod även något om att slemhinnan var mörkare vilket tyder på att den har flera lager, vilket i sin tur också skulle vara gynnsamt för ett eventuellt ägg att fästa i.
Hon sa ingenting om specifikt antal dagar, utan mer ?inom de närmsta dagarna?. Tänkte börja ta ÄL-tester idag, så får vi helt enkelt se vad som blir!
Hur känns det inför ev. IVF?