Griiffin skrev 2025-10-27 16:28:28 följande:
Jag upplever också att jag har ökad blodmängd efter mitt MA, dock bara i två dagar sen är det som vanligt! Men de två dagarna är extremt😬

visst är det skönt att kunna prata med andra som sitter i samma situation! Tycker också det är skönt🥰♥️
 För står din oro över att göra ?fel? men tror inte det ska göra någon skillnad direkt om du tar den en dag före eller en dag efter! Tror det blir toppen att börja idag😊 (måndag).
 Jag håller tummarna att de vill ge dig ovitrelle, kändes skönt att ta den får då är man säker på att det blir ägglossning😊
Ja, ungefär två dagar är det för mig också. Ja, verkligen extremt här också. Jag tycker bara att det är så längre sedan nu (i juni fick jag beskedet om MA). Fast 4 månader kanske inte är så länge när det handlar om kroppen, vad vet jag... 
Ja, sedan är jag som person att jag tänker väldigt mycket, övertänker saker. Tränar på att minska det då de inte gör mig något gott 

Jag har nu tagit 4 tabletter Letrozol, imorgon sista dosen. Denna gång har jag haft en sån himla HEMSK huvudvärk! 

På måndag är det VUL och hoppas att kroppen svarar lite snabbare denna gång än förra. Jag frågade iaf om när man ökar dosen, hon sa att så länge kroppen svarar så höjer man inte dosen. Det är tydligen olika hur snabbt blåsorna växer i olika cykler. 

Ovitrelle gör ju att man inte behöver vara orolig att man inte haft ägglossning för sprutan fixar det åt en. Får se på måndag vad de säger.