Griiffin skrev 2025-11-04 20:12:15 följande:
Jag tar donaferty två gånger per dag och har gjort det så fort vi har börjat planera barn😊
jag tar 1 tablett Holistic D3-vitamin 5000 IE dagligen och innan ägglossning tar jag 3 tabletter dagligen😊
Jag ändrar min diet ganska radikalt när vi har planerat barn! Har man pcos är det bra att äta antiinflammatoriskt. Jag utesluter socker, koffein, snabba kolhydrater, mjölkprodukter och gluten. Sen äter jag en jäkla mängd vitaminer
(zink, selen, omega3, D-vitamin, rosenrot, Basic Prenatal, folsyra, magnesium och donaferty) Jag säger absolut inte att detta är rätt men det har funkat för mig i alla fall😊
Tar du allt detta även när du tar Letrozol?

Jag har varit nojjig med rosenrot då jag läste att de inte är helt rekommenderat vid Letrozolbehandling, visst tog det men då skulle man endast ta det till ägglossningen och sedan sluta och börja igen vid nästa mens.
Jag tar också ett helt gäng med vitaminer: Zink, Magnesium, Omega 3, Vitamin B forte, Folsyra, Vitamin D, Järn/Vit C, Selen/E-vitamin.
Vitaminer jag funderat kring är Inositol, rosenrot och Q10.
Men Donaferty har jag aldrig hört talas om. Sökte nu och såg att Donaferty innehöll Myo-inositol och de har jag läst ska vara bra när man planerar graviditet