Hejasommaren skrev 2025-06-03 06:57:06 följande:
Åh låter som att du blir väl omhändertagen iallafall! Har du lyckats bekräfta någon ägglossning nu?
ja jag har hunnit med min första dubbeldos nu, har UL på torsdag för att se om det kanske finns en äggblåsa denna gång 🤗
Hejasommaren skrev 2025-06-04 07:31:00 följande:
Igår på CD 11 hade jag spotting/ljusrosa blödning under dagen. Negativt ÄL-test CD10+11 och ingen temphöjnin.. jag har läst att man kan få ljusrosa blödning i samband med ÄL men jag verkar inte ha haft ÄL? Ingen spotting idag vad det verkar som. Ska på UL imorgon och kolla om jag haft ÄL. Mest stressad att jag ev missat ÄL fast det inte känns som jag redan har haft det? Men varifrån kommer denna spotting ifrån då??
Ingen bekräftad ägglossning, är varmare i kroppen så det bör ha hänt i helgen som var. Bara konstigt. Vet inte om kroppstemperatur kan höjas trots utebliven ägglossning? jätte skumt denna cykel. Jag blir inte klokare av att googla heller, haha.
kanske är det någon sorts mellanblödning? Vet att vissa blir känsliga kring ägglossning och kan blöda? Imorgon får du veta. Håller tummarna! Du bör ju inte missat då de har som regel att man kontrollerar med UL dag 9-13. Du får uppdatera oss ❤️.