• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Annaalexandras

Jag hoppar in här! Jag och min sambo försöker få vårt första barn. Jag har PCOS och har tidigare haft väldigt oregelbunden cykel men sista månaderna har det legat stabilt på 28 dagar.
    Jag tror att jag hade ägglossning 15/2 och har isåfall BIM 2/3. Tänkte börja testa imorgon 😊

BIM
    1/3 5child
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • Enlite sladdis

Jag hoppar också gärna in här. Var med i feb tråden men min ägglossning är på ingång nu så blir Bim i mars istället.

Blev gravid och plussade i januari men det slutade i MA så fick ta tabletter 27/1. 

Testen har stegrat rejält nu i 36 timmar så tror det blir fullt utslag idag/ikväll. Vet att det kan ta tid att bli gravid igen. Men jag är såå glad att kroppen vill fungera igen !

Hur mår ni andra?

• Elisand
    Enlite sladdis skrev 2025-02-23 07:39:35 följande:

Jag hoppar också gärna in här. Var med i feb tråden men min ägglossning är på ingång nu så blir Bim i mars istället.

Blev gravid och plussade i januari men det slutade i MA så fick ta tabletter 27/1. 

Testen har stegrat rejält nu i 36 timmar så tror det blir fullt utslag idag/ikväll. Vet att det kan ta tid att bli gravid igen. Men jag är såå glad att kroppen vill fungera igen !

Hur mår ni andra?

Välkommen! Beklagar missfallet <3 Vad skönt att kroppen verkar komma igång!

Jag väntar på ägglossning som verkar vara lite seg denna cykel. Har haft sån stark barnlängtan senaste dagarna och känner mig lite uppgiven att det aldrig ska gå, men jag kämpar på!!

• Palettbladet25

Lägger in mig i tråden också.. 

BIM
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • elliibellii
    7e försöket, 1a barnet - blir det inget denna gången så funderar jag starkt på att testa rosenrot om mensen kommer {#emotions_dlg.flower}

Inte haft ÄL än men det kommer väl här i dagarna, kroppen säger att det är på g, testerna är dock negativa Obestämd

Ny här på FL, så en djupdykning i arkivet kanske hjälper till på traven också med allt vad kunskap och tips gäller Tungan ute

BIM
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • drömmenomfamiljelivet

Nu behöver jag verkligen hjälp!!!
    är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

• drömmenomfamiljelivet

Ser nu på bilden att testlinjen ser grå ut, men den är rosa!

drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 19:28:51 följande:

är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

• Aisof

Hej!

Hoppar också in här ☺️ Försöker få mitt första barn ❤️

Hann göra några försök förra året med min partner, men tyvärr tog vårt förhållande slut. Eftersom att den biologiska klockan tickar (fyller 39 i oktober) och jag har velat bli mamma i så många år har jag nu hittat en ?privat donator?, och vi gjorde vårt första försök förra helgen. Prickade dock inte in ägglossningen perfekt, blev 1-2 dagar innan ÄL.

Var och gjorde en fertilitetsutredning för ett par veckor sedan och allt ser bra ut, men man vet ju aldrig hur äggkvaliteten är. Så jag har gjort allt möjligt för att försöka boosta fertiliteten med rosenrot, nattljusolja, inositol, nejlikaté och massa annat inför detta försök.

Har BIM den 3/3. Inga direkta symtom förutom lite ömma bröst och många synliga blodådror, men det har jag haft många gånger innan mens.

Hoppas innerligt för oss alla att vi plussar 🙏❤️

BIM
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87

• elliibellii

Kassera och ta ett nytt test, både urin på ställen där det inte ska vara och 5h känns lite väl, men ja, det kan absolut finnas en liten knodd där inne!

Håller tummarna att du plussar "på rätt sätt" också Hjärta
  • Aisof

Håller tummarna för att det är positivt ❤️ blir spännande imorgon!

Svar på tråden BIM Mars 2025