BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Någon mer som hade ÄL i fredags och är inne i väntarfasen? 😊

Jag också. Mina är preventivmedelbarn.
men nu när man inte har preventivmedel längre så väntar man på ägglossning. Hade fast gubbe på CB advance i fredags. Men LH sjunker sakta och såklart googlar man sönder att det kan betyda att ÄL inte sker utan att kroppen försöker men misslyckas. Jag vill ju så gärna att det ska bli lyckad ägglossning och att en liten börjat växa där inne. Så frustrerad.
Jag fick fast smiley på CB i fredags. men vet inte om det var lyckad ÄL för jag slutade med preventivmedel april och inte haft ÄL sedan dess men det var en tydlig ÄL stegring denna gång så håller tummarna för oss båda 😊
varje dag är ju som en evighet🙄
när ska du ta test?
Jag kommer nog inte heller plussa. Känner min kropp och har tempat lång tid och kan nästan känna mig säker på att jag inte är gravid. Tempen har alltid gått upp ännu mer vid dessa dagar de gånger jag plussat, nu ligger tempen stabilt kvar så jag lär få mens om några dagar. Känner så med er andra som inte heller plussat eller som fått mens, det är så segt 😔
Jag hade egentligen inte räknat med att lyckas på första försöket efter vårt avbrytande, lite för bra för att vara sant att bli gravid så snabbt igen men klart jag hoppats. Försöker vara glad över att kroppen äntligen verkar ha hittat tillbaka iaf, förhoppningsvis får vi alla glada besked nu i sommar, så fint om det kunde få bli så 💕
Samma här, känner samma hopplöshet som tidigare månader ett par dagar efter ÄL. Som att ägget inte blivit befruktat och kroppen signalerar det till mig direkt 😔 tempen är också lite lägre och mer varierande än vanligt, vilket inte heller känns bra. Kommer nog också få mens inom ett par dagar.
Skönt att din kropp verkar återhämtat sig iaf. Jag hoppas verkligen att det är vår tur snart ❤️ Detta börjar bli mer ledsamt än hoppfullt för mig, ju fler försökt det går?
Samma här, känner samma hopplöshet som tidigare månader ett par dagar efter ÄL. Som att ägget inte blivit befruktat och kroppen signalerar det till mig direkt 😔 tempen är också lite lägre och mer varierande än vanligt, vilket inte heller känns bra. Kommer nog också få mens inom ett par dagar.
Skönt att din kropp verkar återhämtat sig iaf. Jag hoppas verkligen att det är vår tur snart ❤️ Detta börjar bli mer ledsamt än hoppfullt för mig, ju fler försökt det går?