BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Skickar styrkekram till alla som kämpar på, tur att vi har varandra ❤️? Jag har försökt att fylla tankarna med annat såhär nu i väntan på BIM så därav min frånvaro. är på ÄL + 7 eller BIM - 7 hur man nu vill se det så en vecka kvar ☺️?
Jag har haft lite stick / ilande känsla lite i tjejmagen och varit trött men det är högst troligen bara annat för om jag nu lyckas denna cykeln är det väl typ först nu som implantation sker? När jag var gravid sist var mitt enda ?symptom? före BIM att min Pms totalt uteblev 😅? Sen blev ju det ett X men tror kanske inte symptomen skiljer så i början ändå?
Äl+9 idag (tror jag). Haft en del molvärk i ryggen och är väldigt frusen på kvällarna. Idag har det känts som jag ska få mens, typ "kommer luft", om ni förstår känslan? 😂
Har fått en lite rosa flytning. Nid?? Tänkte testa på måndag
Kan ni lugna mina nerver lite.
Jag plussade ju i veckan o är i 4+ nu, har spända o känsliga bröst och trött på em. Men de andra gånger jag varit gravid så har jag haft mensvärk/växtvärk över livmodern men ingenting nu...Har ju två missfall med mig så känner jag blir tokig.
Tagit graviditetstest o de blir starkare (ska ta ett imorgon, varannan dag)
Kan jag sitta lugnt i båten o lita på processen?
Jag plussade ju i veckan o är i 4+ nu, har spända o känsliga bröst och trött på em. Men de andra gånger jag varit gravid så har jag haft mensvärk/växtvärk över livmodern men ingenting nu...Har ju två missfall med mig så känner jag blir tokig.
Sitt lugnt i båten, du är gravid 😍 Hur mkt du än testar så kan du inte styra hur det ska gå, vad som händer. Man får bara hänga med och hoppas allt går bra. Chansen att det ska lyckas är större än risken för missfall, du får försöka med det mantrat.
Men lätt att säga sånt här, jag vet exakt hur det är tyvärr. Kommer noja ihjäl mig om jag blir gravid igen. Jag kommer inte ens kunna slappna av vid 12 veckor för min graviditet gick bra fram till v 15, så jag kommer själv att få jobba hårt mentalt nästa graviditet.
Gällande symtom så kan det skilja massor och det vet du säkert. Jag har knappt haft symtom någon gång och molvärk har jag bara haft vid BIM, men har friska barn 💕
Har själv aldrig varit gravid så har inte erfarenhet av hur det blir när nojigheten slår till men förstår att du är orolig utifrån din tidigare erfarenhet.
Går ju inte att veta vad framtiden har att erbjuda men man får hoppas på det bästa. Det är ju bra tecken att de blir starkare! Jag tror att det kommer gå vägen för dig denna gång🥰
Jag kanske inte kan lugna dig men jag har också två missfall i bakgrunden och kan bara förstå din oro. Senast jag plussade så testade jag varje dag och radade upp alla test maniskt och jämförde styrkan. Det är fruktansvärt. ❤️💔 Jag tänker att man kanske ska försöka tänka att ingen graviditet är identisk? Men jag fattar verkligen oron, jag kommer också verkligen vara där nästa gång jag plussar.
Jag håller tummar och tår att det är er regnbågsbebis som bakas just nu!☀️❤️