BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Så bra att du kontaktade vården och att de kollade så noga. Håller tummarna för att de säger att det är en tidig graviditet och inte ett missfall ❤️
Så bra att du kontaktade vården och att de kollade så noga. Håller tummarna för att de säger att det är en tidig graviditet och inte ett missfall ❤️
Negativt på gravtesten här. Äl+10 el 11.
Känner mig så nedslagen. Varför kan jag inte bara få bli gravid?
Jag kommer nog inte heller plussa. Känner min kropp och har tempat lång tid och kan nästan känna mig säker på att jag inte är gravid. Tempen har alltid gått upp ännu mer vid dessa dagar de gånger jag plussat, nu ligger tempen stabilt kvar så jag lär få mens om några dagar. Känner så med er andra som inte heller plussat eller som fått mens, det är så segt 😔
Jag hade egentligen inte räknat med att lyckas på första försöket efter vårt avbrytande, lite för bra för att vara sant att bli gravid så snabbt igen men klart jag hoppats. Försöker vara glad över att kroppen äntligen verkar ha hittat tillbaka iaf, förhoppningsvis får vi alla glada besked nu i sommar, så fint om det kunde få bli så 💕
Grattis till alla plussare.
En annan går i väntans tider. Har testat negativt två gånger. Första i fredags och andra igår söndag. Hade ÄL för 16 dagar sedan.. jag kan tycka det är lite spännande att vänta, men nu när jag ändå testat negativt kan mensen få komma.
Kram
Negativt på gravtesten här. Äl+10 el 11.
Känner mig så nedslagen. Varför kan jag inte bara få bli gravid?