BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

xnfsm, ser streck!!!!! Grattis till dig!!! 😍😍😍
jag är på bim -3 eller -4, vad ser ni här? plus eller spökstreck?
jag fick sån otrolig huvudvärk 5-6 dagar efter äl, och är så grymt hormonkänslig. så gissade det var en hcg ökning. sen har det spänt på sidorna av brösten, och som att jag sträckt mig i livmodern vid hastiga rörelser. för två dgr sen fick jag också svamp?. Har aldrig det. Men läste fort att det kan ske vid hormonförändring. Och idag fick jag detta på testet:
Äl+9 idag (tror jag). Haft en del molvärk i ryggen och är väldigt frusen på kvällarna. Idag har det känts som jag ska få mens, typ "kommer luft", om ni förstår känslan? 😂
Har fått en lite rosa flytning. Nid?? Tänkte testa på måndag
Så tråkigt 🙁 Jag har själv varit med om att få mens för tidigt nån gång. Riktigt snopet.

xnfsm, ser streck!!!!! Grattis till dig!!! 😍😍😍
jag är på bim -3 eller -4, vad ser ni här? plus eller spökstreck?
jag fick sån otrolig huvudvärk 5-6 dagar efter äl, och är så grymt hormonkänslig. så gissade det var en hcg ökning. sen har det spänt på sidorna av brösten, och som att jag sträckt mig i livmodern vid hastiga rörelser. för två dgr sen fick jag också svamp?. Har aldrig det. Men läste fort att det kan ske vid hormonförändring. Och idag fick jag detta på testet:
Skulle säga grattis, tydligt streck 😍🥳 Mina första symtom min senaste graviditet var exakt som du beskriver, att det känns som att man sträckt sig i livmodern vid vissa rörelser 😄

Jag ser tyvärr inget, men andra i tråden verkar se så jag har väl dålig upplösning eller dålig syn 😆 Hoppas du får ett tydligare resultat närmare BIM.
God morgon tjejer🤗
Kul med plus i tråden, stort grattis! 🥳
Jag ser bara streck på det rosa testet men tänker att om man ser streck på det blåa live är det antagligen positivt? Håller tummarna 🤞🏻
Känner med dig Syren93 - det är alltid drygt när mensen kommer och extra segt när man verkligen tror att det gått vägen😔 Du får ta en ta-hand-om-dig-dag och ladda om. Det som är positivt med att mensen kom tidigare är att det är kortare till nästa äl än om du fått mensen senare
Fortfarande inget positivt testresultat för mig.
Det är lite svårt att veta exakt BIM. Min lutealfas har varierat en del...
December: 13 dagar
Januari: 14 dagar
Februari: 14 dagar
Mars: 16 dagar
April: 12 dagar
Är på dag 14 idag i lutealfasen.
Finns det fortfarande chans för ett plus, eller de dagarna har passerat för att det ska vara rimligt?
Fortfarande inget positivt testresultat för mig.
Det är lite svårt att veta exakt BIM. Min lutealfas har varierat en del...
December: 13 dagar
Januari: 14 dagar
Februari: 14 dagar
Mars: 16 dagar
April: 12 dagar
Är på dag 14 idag i lutealfasen.
Finns det fortfarande chans för ett plus, eller de dagarna har passerat för att det ska vara rimligt?
Det tror jag är högst individuellt. Vissa plussar sent.
Jag får alltid plus tidigt så skulle jag ha negativt ÄL+14 skulle det nog bero på att jag inte är gravid eller att ÄL blivit sen och BIM blivit framskjuten. Men jag har kortare lutealfas. I bästa fall 12 dagar, men oftast 11 så kanske därför just jag alltid plussat tidigt?
Så länge mensen inte kommit finns ju hopp tycker jag 😄🤞🏻