Anonym (Ardna) skrev 2025-05-28 08:39:39 följande:
Håller tummarna att det bara är en långsam stegring på tempen! Det är ändå helt okej chanser 2-3 dagar innan också 🙏
Men fattar att det är drygt att kroppen inte gör som man förväntat!
Jag tror jag har äl idag, fick omslag på testen igår kväll och de är fortfarande starka nu på morgonen. Men vi har inte dansat sen i söndags, men hoppas vi ska få till det idag. Bebis är gnällig så både igårkväll och imorse fanns ingen chans. Får hoppas vi hinner innan ägget försvinner nu 🙏
Fattar att det är drygt! Hoppas ni ändå har allt med er 🤞
Anonym (Ardna) skrev 2025-05-28 08:39:39 följande:
Håller tummarna att det bara är en långsam stegring på tempen! Det är ändå helt okej chanser 2-3 dagar innan också 🙏
Men fattar att det är drygt att kroppen inte gör som man förväntat!
Jag tror jag har äl idag, fick omslag på testen igår kväll och de är fortfarande starka nu på morgonen. Men vi har inte dansat sen i söndags, men hoppas vi ska få till det idag. Bebis är gnällig så både igårkväll och imorse fanns ingen chans. Får hoppas vi hinner innan ägget försvinner nu 🙏
Fattar att det är drygt! Hoppas ni ändå har allt med er 🤞
Åh, då kommer vi ligga ganska lika om mitt ägg tänkt släppa 😂 Hur lång lutealfas har du??
Måste vara svårt att lösa bd när man har en liten bebis... vi har stora barn men det är fan svårt ändå.😂 antingen är något av barnen sjuka och behöver attention, eller en själv. Eller så är man bara helt utmattad..
Håller tummarna för att ditt guldägg (baserat på de starka testerna) släpper och att ni lyckas bd ❤️