Siripiri skrev 2025-05-25 21:04:45 följande:
Bröt ju ihop förra cykeln och pga vi missade ÄL då den kom två dagar tidigare, redan på CD12-13 och min sambo bestämde sig för att bli sjuk precis då 🙃 Blev en liten FL-paus, men saknar att följa alla så nu är man tillbaka. Cykeln blev iallafall kort, fick min mens igår och har inte haft galen mensvärk eller behövt sitta i duschen mitt i natten med skållhett vatten strilandes över kroppen. Så är typ lite extra glad! Hoppas på att kroppen släpper ägget från vänster denna månaden så man har lite större chanser efter X:et 🙏🏼
Men har mentalt ställt om, kommer fortsätta med mina tillskott men inte lägga för mycket energi kring tempningen, samt träna precis som jag vill. Inte tänka att jag måste optimera hela tiden, inte kunna köra HIT, dricka kaffe och inte ens ta en liten drink. Utan vara lite mer loosy-goosy och njuta av sommaren☺️
Sen börja mysa så fort mensen är helt borta så man inte missar ÄL igen 😂
Hoppas det blir ett plusregn denna månaden♥️
1-3/6 A-Ö
6/6 Valentines
8/6 Majsipajsi
9/6 Enlitentill
9/6 Vallmo93
11/6 Nanathalie (preliminärt)
13/6 litentott
12/6 Sarasi
18/6 Ardna
18/6 Bellis9207
18/6 Lillrömpa
19/6 Önskan97
21/6 Siripiri 🌸
24/6 Valkyria
25/6 elliibellii
Låt plusen regna ➕☔️
Jag har också en opålitlig äl, vi ser till att hålla max två dagar mellan bebisdanser innan äl. Dels för att hålla undan gamla spermier men också för att då kommer vi alltid ha dansat i det fertila fönstret.
Jag har en Tempdrop som kommer i veckan just för ty slippa tänka på tempen( och ärligt man blir inte mer gravid för att man tempar eller inte)
Kör hårt på att leva livet 😍 Vår son blev till efter en kalasfylla efter över ett års nykterhet pga ttc. Tydligen kan en kalasfylla chocka kroppen att skjuta lh i höjden 🙈
Det är inte riktigt ett alternativ när vi nu har en bebis att ta hand om, annars hade jag övervägt att testa igen 😅