Anonym (Ardna) skrev 2025-05-28 20:53:28 följande:
Idag är första gången det känts hopplöst med syskonförsök. Vill bara ge upp(vet att vi är lyckligt lottade som har sonen).
Brukar inte kolla sekretet men var nyfiken om jag hade äggviteflytningar inuti eller vad man ska säga och de var alldeles krämiga. Jag förstår inte 24 h sen första positiva lh testet och flytningarna är inte ens kvar, eller har de inte kommit än?! Så lagom till min man kom hem kändes det lönlöst att ligga, men jag behövde ett tröstligg.
Precis vi börjat vaknar bebis och gråter, vi avbryter och tröstar honom fortfarande inställda på en snabbis när det knackar på dörren 😩 PÅ RIKTIGT!
Stor styrkekram ❤️ Jag vet inte hur det är för andra men ibland har jag ÄL flygningar under ägglossningsdagen, men jag har även varit med om att ÄL flygningarna bara finns några dagar innan och väl på ÄL är det borta. Så det behöver inte alls vara tecken på något! Ge inte upp! 😊
Hoppas ni får till ett riktigt bra ligg, både för er skull för att bli gravida men även för att det är härligt! (Och behövs när det känns tufft ❤️)