Siripiri skrev 2025-06-11 17:44:20 följande:
Väldigt hoppig! känns som att du får stora pulser av progesteron från kroppen som gör att tempen går upp så🤔
Min temp dippar typ alltid på dag 4-5 efter ÄL, precis som din gjort och för många andra har jag sett 😊 Hade det vart ett plus tror jag ändå att det hade synts nu, om det inte Skulle sitta på fel ställe som för mig, som började få stigande HCG någon dag efter min ^ mens ^ var slut.
Har du använt dig något av chatgp? 😊
Jag har använt mig av chatgpt med, men enligt den så säger den samma som denna kurva. Jag tycker också den är lite väl hoppig. Den första stora är nog också eftersom jag hade mys med sambon.. Chatgpt gjorde uträkningar på att jag skulle ägglossat mellan dag 35-37 enligt alla mått.
Vissa dagar sover jag mer vilt också och kan inte rå för det haha. Min sambo får stå ut med mycket 😂😂
Jag har inte tempat så många kurvor heller, men enligt dem andra har det varit 14 dag efter äl som jag fått mens. Mellan feb och april tempade jag bara ett tag sen tröttnade jag eftersom mensen var väldigt försenad, men då hade vi också pausat. Den kom på dag 82 med provera. Men nu är jag på dag ca 52.
Detta är väldigt rörigt. Hade hopp om att det skulle gå smidigt så att jag kunde fortsätta tempa nästa cykel med, men nu börjar jag liksom tröttna haha.
Jag fick mina testa tidigt hem i brevlådan idag. Hållit mig tre timmar och ska hålla mig några timmar till. Men känns som att ett test som mäter 25 hcg borde visas och det var negativt igår.