• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • Anonym (A-Ö)
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-10 22:23:48 följande:
    Har funderat på detta själv, vill nog vänta lite till egentligen, men är rädd att det blir semesterstängt snart. Så kanske ringer nästa vecka vi får se 🤔
    Jag bokade tid eftersom vi har överenskommen vårdplan iom allt som hänt innan. men även pga att sommartiderna är färre och kan bokas upp rätt snabbt. På min mvc kan man boka online. Bokade själv till v 7. man kan alltid omboka om det skulle behövas ☺️
  • ungmo98

Vad tror ni om detta? Det är en liiiten skugga som fångar mitt öga. Ser nån av er?🙈 

Rädd att jag inbillar mig. Är bara ÄL+8 enl. NC, men kunde inte hålla mig. 

• Sarasi
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-10 21:13:53 följande:
    Jag är ju en sån som gärna testar före BIM, just för att jag är så nyfiken och inte blir allt för nedslagen om det är negativt, då är det mer som att jag börjar ställa in mig på mens istället så blir jag inte lika ledsen när den kommer sen. Det där känner man ju själv. Håller tummarna att du slipper mensen 🤞🏻😄
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-10 22:21:06 följande:
    Jag tycker testa imorrn, jag är nyfiken 😂😂

Kroppen löste min fundering på egen hand imorse genom att jag var jättekissnödig och alldeles för trött för att komma ihåg att plocka fram ett test 😂 så vi får väl se imorgon. 😊
  • Anonym (Ardna)
    Ser absolut en skugga 😍😍😍🙏
    ungmo98 skrev 2025-06-11 06:14:48 följande:

Vad tror ni om detta? Det är en liiiten skugga som fångar mitt öga. Ser nån av er?🙈 

• ungmo98
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-11 06:22:50 följande:
    Ser absolut en skugga 😍😍😍🙏
    Hoppas hoppas ✊😍 

Ska försöka hålla mig imorgon och testa på fredag igen!!
  • lamaja

Jag ser 🤩 hoppas  hoppas❤
  • Anonym (Saltakatten)

Asså jag ser tydligt och tycker det är rosa också 😍 Sådär har mina första streck sett ut på kvällen ÄL+9, fick gravid på digitala ÄL+10. Håller tummarna att det blir supertydligt snart 🙏
  • Anonym (Saltakatten)

Jag blir så pepp på att få smygtesta själv när jag ser alla små, svaga test här i tråden 😍 Man vet ju aldrig när det där strecket ska dyka upp, rätt var det är bara finns det. Bara ÄL+6 för mig idag så får otåligt vänta några dagar till men hejja alla ni andra 🙏 

Min temp är hög iaf, jag hoppas den stannar högt 😄

• Anonym (Lillrömpa)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-10 21:11:57 följande:
    Jag är på ÄL+5 så här händer inget alls, väntar ivrigt på att komma närmare BIM 😅 Sist jag blev gravid började jag känna en del ÄL+6, men det kan ju vara olika mellan graviditeter 😊
    Då håller vi alla tummar och tår att de går vägen! 🥰🌼 Gud förstår det, det är en evig väntan till äl, sen en evig väntan till bim 🥲😂 lycka till nu då😍????🏼
  • Elisand
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-11 08:14:56 följande:

Jag blir så pepp på att få smygtesta själv när jag ser alla små, svaga test här i tråden 😍 Man vet ju aldrig när det där strecket ska dyka upp, rätt var det är bara finns det. Bara ÄL+6 för mig idag så får otåligt vänta några dagar till men hejja alla ni andra 🙏 

Min temp är hög iaf, jag hoppas den stannar högt 😄

Åh, känner samma! Väntat med att testa 2 månader nu men den här månaden tror jag det blir ett testa tidigt ändå 😍 Känner mig inspirerad av alla små svaga plus.. Men tror jag testar äl+10 eller äl+11
Svar på tråden BIM juni 2025