mothertotwo skrev 2025-06-16 13:28:05 följande:
Jag vet inte vad jag ska tro Saltakatten 😂
I morse hade jag sovit 4h timmar, tempen sjönk och testet var blankt.
Men nu klockan 13. Hållit mig tre timmar inte druckit någonting och detta kommer fram. Detta tog jag i ett rum där det är lite mörkare, men det i morse tog jag i köket i direkt solljus. Men såg nu hur suddigt den nedersta bild har blivit. 😅
Jag köpte 5 pack baby plan testa tidigt. 4 av 5 har sånt här resultat. För dessa streck syns väl för er med? Jag vet inte om jag ska gå ner på apoteket och köpa ett digitalt testa tidigt. Känner mig som en testoman hahaha. 😂 Testen är inom avläsningstid! 3 minuter. Nu har jag inga såna här babyplan kvar att testa med. 🙈

Skumt 😳 Syns ju såååå tydligt, hur kan så många test visa sånna streck om dom inte är på riktigt?! Hoppas verkligen det är riktiga streck och inga spök. Jag har alltid i början fått starkare på em än på morgonen, hört från många andra som också haft så, så det kanske inte är helt ovanligt. Håller tummarna för dig 🤞🏻😍
Jag tog också ett test idag, är BIM idag, ÄL+11. Tog testet på em efter jobbet och det var väldigt starkt, både testa tidigt testet och ett vanligt. Ska försöka lita på att det just nu går åt rätt håll, kan inte göra annat 🙈🙏🏻🌈💕