Nu har jag inte läst alla olika kommentarer men ville ändå dela min åsikt.
Jag tycker faktiskt att det alltid borde göra faderskapstest. För allas skull.
Jag är säker på att din lilla inte tror att du varit otrogen, men om du ser dig om i världen så är det ju ganska vanligt att tjejer lurar killa, eller att det visar sig år senaste att de inte är pappa till barnet, eller att de fått betala underhåll i år till ett barn som inte är deras osv.
Det finns säker många oxå som tror att de vet vem pappan är men inte helt 100, eller att de inte vågade berätta om snedsteget på firmafesten, eller kvällen man blev så full att man inte minns, men oj, jo kanske.
Och i detta tillkommer alla barn som inte vet vilka deras pappor är och kanske aldrig får veta. Och ett förakt av pappan mot barnet för något inte någon av dem vetat osv
Så jag förstår verkligen att killar vill veta 100% säkert att de faktiskt är barnets pappa.
Men jag förstår att du känner dig som du gör oxå. Detta kanske han kunnat säga tidigare att han velat göra om ni skaffar barn eller något.
Det kan säkert vara att han pratat med någon kompis som berättat om någon egen erfarenhet eller kanske någon kompis erfarenhet som lett till detta. Eller bara att någon sagt men e du 100 på att det är ditt.
Bästa hade nog varit att fråga honom varifrån detta kommer. Att du kan förstå om han vill det, och att du gärna gör det för att han ska känna sig trygg, men att du undrar varför detta kommit nu.