• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Hornper
    Anonym (Tullsan) skrev 2025-05-19 07:25:59 följande:

En frågeställning som är intressant i grunden och man ska nog inte glömma bort biologin som ligger i botten för vår existens. Vi betraktar oss ju som moderna människor men det finns djupt inrotade biologiska funktioner i oss t.ex att honor har som uppgift att hitta en frisk stark hane att föröka sig med när det är gjort eller det inte blir något så drar man vidare till nästa för att sprida arten och gener. Hanen har ju också motsvarande uråldriga drift i sig att sprida sina gener till så många honor som möjligt. Ovanpå detta så lägger vi allt det som den moderna människan lärt sig samt tyckanden, borden och måsten. Det är normalt att man gökar som kaniner i början av ett förhållande och att det efter låt säga 3-4 år är ett ?normalt? sexliv med sex 1-2 ggr/veckan, efter 6-7 år kanske 2 ggr/månad. många par stannar sedan länge på den nivån och det är väl ok och hanterbart för de flesta par. Man har ju ?vänt ut och in på varandra? och nyfikenheten och nyhetens behag har lagt sig. Detta mönster kan brytas av något fysiskt och eller psykiskt som händer i eller runtom förhållandet. Man ska prata om det och Kommunicera på ett öppet och otvunget sätt i alla förhållanden och kan man det så klarar man förmodligen att lösa det mesta men det är också där det brukar gå fel i de flesta förhållanden.

Ha-ha! Ledsen, men prat och terapi gör ingen kvinna kåt. När hon har tröttnar kan mannen städa och fjäska hur mycket som helst. Det hjälper inte.
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 17:43:57 följande:
    Ha-ha! Ledsen, men prat och terapi gör ingen kvinna kåt. När hon har tröttnar kan mannen städa och fjäska hur mycket som helst. Det hjälper inte.
    Det är inte på det sättet man förför en kvinna. Fjäskande kan troligen ha motsatt effekt. En kvinna är ute efter en partner, inte någon som ber om sex med en tår i ögonvrån.
  • Hornper
    Anonym (Weeooo) skrev 2025-07-08 18:12:46 följande:
    Det är inte på det sättet man förför en kvinna. Fjäskande kan troligen ha motsatt effekt. En kvinna är ute efter en partner, inte någon som ber om sex med en tår i ögonvrån.
    Så sant! Precis som s.k. kommunikation, he-he. Till slut måste man inse att det är kört. Man kan spela golf istället.
  • Anonym (B2)

Lite så är det ändå, är man för snäll och mjuk så går de inte igång på det. Hur mycket man än bjuder och såna saker.

Man ska vara lite hård och rak med självförtroende och vara lite svinig helt enkelt. Då får man ligga! 

• Anonym (Jo)
    Anonym (B2) skrev 2025-07-08 18:57:38 följande:

Lite så är det ändå, är man för snäll och mjuk så går de inte igång på det. Hur mycket man än bjuder och såna saker.

Man ska vara lite hård och rak med självförtroende och vara lite svinig helt enkelt. Då får man ligga! 

Stämmer inte, då tar det slut.
  • Anonym (Weeooo)

Det borde vara självklart att man inte beter sig som ett rövhål. Enda anledningen till att du fått den missuppfattningen kan ha att göra med att kvinnor skyr killar som är sk snälla och gör saker för tjejer enbart med baktanken att ligga med dom. Dvs svin. 
  • Hornper

Alldeles riktigt! En inspärrad seriemördare på Kumla har större chans till ligg än den diskande mesen i radhuset.
  • Anonym (Polyman)

Yes det stämmer, kvinnornas krav har blivit allt högre, dom flesta unga kvinnor idag vill ha en män med höga sociala positioner, höga inkomster, lyxig livsstil, fysiskt långa och stora kukar.

Lyckligtvis är jag en av dom och lever i en polyrelation med två kvinnor, dom båda är ihop med mig och vi har sex ihop. Detta kommer nog bli vanligare.

• Hornper
    Anonym (Polyman) skrev 2025-07-08 20:13:21 följande:

Yes det stämmer, kvinnornas krav har blivit allt högre, dom flesta unga kvinnor idag vill ha en män med höga sociala positioner, höga inkomster, lyxig livsstil, fysiskt långa och stora kukar.

Lyckligtvis är jag en av dom och lever i en polyrelation med två kvinnor, dom båda är ihop med mig och vi har sex ihop. Detta kommer nog bli vanligare.

Se där! Grattis! Du slipper både kommunicera och diska! Kör på!
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 20:00:56 följande:
    Alldeles riktigt! En inspärrad seriemördare på Kumla har större chans till ligg än den diskande mesen i radhuset.
    Om seriemördaren kör med raka rör, förför och skapar attraktion utan att bete sig som ett svin så har han större chans än en lismande mes som kallar sig för snäll men enbart är snäll pga den uppfattade transaktionen av snällhet=sex som betalning för snällheten.

Inte pga av att han är kriminell. Det är enbart ett minus.
  • Hornper
    Anonym (Weeooo) skrev 2025-07-08 21:31:23 följande:
    Om seriemördaren kör med raka rör, förför och skapar attraktion utan att bete sig som ett svin så har han större chans än en lismande mes som kallar sig för snäll men enbart är snäll pga den uppfattade transaktionen av snällhet=sex som betalning för snällheten.

Inte pga av att han är kriminell. Det är enbart ett minus.
    En normal man gör vad som helst för att få sex med en kvinna. Kommunicera, diska eller seriemörda. Man väljer den metod som fungerar helt enkelt.
  • Anonym (B2)
    Anonym (Jo) skrev 2025-07-08 19:15:37 följande:
    Stämmer inte, då tar det slut.
    Vadå tar slut? Man får ligga, sen hej då! Det var väl det tråden handlade om?! 
  • Anonym (Piero Gross)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 16:36:36 följande:
    Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

Hon vill aldrig ligga, men när ni ligger ger du henne orgasmer skriver du. Jag får inte ihop det riktigt.....
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 22:03:38 följande:
    En normal man gör vad som helst för att få sex med en kvinna. Kommunicera, diska eller seriemörda. Man väljer den metod som fungerar helt enkelt.
    Seriemörderi är inte attraktivt för någon. Det har du missförstått. Värsta sorten är väl en seriemördare som diskar, "kommunicerar" och fjäskar för att komma innanför trosorna på en kvinna. Säg till när du hittar en sån typ som har framgång hos kvinnor.
  • Hornper
    Anonym (Weeooo) skrev 2025-07-08 22:45:26 följande:
    Seriemörderi är inte attraktivt för någon. Det har du missförstått. Värsta sorten är väl en seriemördare som diskar, "kommunicerar" och fjäskar för att komma innanför trosorna på en kvinna. Säg till när du hittar en sån typ som har framgång hos kvinnor.
    De finns överallt!
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 22:47:47 följande:
    De finns överallt!
    Befinner du dig i finkan? 
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..