• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (J)

Nej det kan vara att hon saknar något annat, spänning, närhet, förståelse 

• Anonym (Fia)
    Anonym (Kille) skrev 2025-07-15 07:59:07 följande:

När man var sig själv och var den snälla flanen så fick man ligga men extreeemt sällan. Sen när livet knulla en mentalt o man blev en iskall jävel så fick man ligga betydligt mer för man brydde sig inte man var bara ute efter 2 saker. Sex och ha kul. Och den inställningen gillade tjejer tydligen 

Jag skulle säga att det inte är vad man är ute efter som kvinnor gillar utan hur roligt man har med någon och hur dom ser på sig själva. Alla tänder på handlingskraft och ingen gillar fega individer där man får göra allt själv. Är det inget samspel så vad är då meningen.
  • Anonym (äddie)

Så är det, korrekt. Killar som tar för sig får ligga.

• Tecum

Men vill snälla killar ha kvinnor som "fia" som gillar typer som pappaX3, äddie och anonym(kille)? 
    Inte jag iaf, deras skryt och nedlåtande attityd till medmänniskor är väldigt avtändande och jag är bara glad om jag slipper både män och kvinnor med sådana preferenser.

• Anonym (Fia)
    Tecum skrev 2025-07-15 21:53:56 följande:

Men vill snälla killar ha kvinnor som "fia" som gillar typer som pappaX3, äddie och anonym(kille)? 
    Inte jag iaf, deras skryt och nedlåtande attityd till medmänniskor är väldigt avtändande och jag är bara glad om jag slipper både män och kvinnor med sådana preferenser.

Jag vet ju inte vilka dom är så det är omöjligt att säga att jag skulle gilla dom. Självfallet går löjliga badboys bort för friska kvinnor men att visa uppsåt och veta vad man vill är en vinnarstrategi i alla lägen.

Skryt ingår inte i det ovan, såklart inte.
  • Anonym (Sverker)

Jag är snart 50.

Snäll, lugn och skötsam, med mycket humor och ganska introvert. Det är nog så många ser mig.

Jag har nog ratats av många kvinnor genom åren men det gör mig inget. Det är inte den typen av kvinnor jag varit ute efter när jag sökt en relation.

Medelmåttigt utseende men jag har alltid tagit hand om mig själv. Jag har aldrig haft svårt att hitta någon att ligga med eller levt i något sexlust förhållande. Har hittat de som uppskattar mig som jag är och som har de personliga egenskaper som jag trivs med.

• Anonym (-)

Mycket fördomar om killar som inte får ligga. För mig är prio 1 en relation, prio 2 är att få ligga.  Och vill helst bara ligga i relation för jag gissar att det är då sexet blir bäst.

• Hornper
    Anonym (-) skrev 2025-07-17 17:55:08 följande:

Mycket fördomar om killar som inte får ligga. För mig är prio 1 en relation, prio 2 är att få ligga.  Och vill helst bara ligga i relation för jag gissar att det är då sexet blir bäst.

Fint politiskt korrekt svar! Själv tycker jag nog att sex var betydligt mer njutbart innan jag gifte mig. 
  • Anonym (?)
    Hornper skrev 2025-07-17 20:11:57 följande:
    Fint politiskt korrekt svar! Själv tycker jag nog att sex var betydligt mer njutbart innan jag gifte mig. 
    Du får ligga, det får inte han. Säger väl rätt mycket.
  • Anonym (Luttrad)
    Anonym (Fia) skrev 2025-07-15 22:32:18 följande:
    Jag vet ju inte vilka dom är så det är omöjligt att säga att jag skulle gilla dom. Självfallet går löjliga badboys bort för friska kvinnor men att visa uppsåt och veta vad man vill är en vinnarstrategi i alla lägen.

Skryt ingår inte i det ovan, såklart inte.
    Fel! Att du visar att du har som uppsåt att ha sex med henne och att du verkligen vill det, är ofta ingen vinnarstrategi för en vanlig man..
    Tvärtom riskerar du att kränka henne svårt och göra dig själv till åtlöje .
  • Anonym (Ronny)
    jontebula skrev 2025-07-15 10:02:49 följande:
    Dom gilla badboys helt klart även om många vägrar erkänna det så är det så verkligheten ser ut.
    Hur många vuxna kvinnor vill ha bad boys? Om du kollar i din vänskapskrets?
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..