Anonym (T) skrev 2025-05-17 11:21:38 följande:
Vaddå verkar göra det? Sådär säger ni ju om precis alla så fort en kille bara undrar minsta lilla...
Här är det TS skrivit, så vad fasen är det DU har läst?
Normala människor ser nämligen inte det du sagt.
Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor?
Som jag förstår signaturen OMG :s svar, var det ett svar på din första mening, dvs att du inte tror män gör det där (hushållsarbete) och förväntar sig sex, ändå ÄR det just det TS, tar upp, snällhet och hushållsarbete.
Han skriver, (se längst ner)
Det du skriver om, ovan, att hon skyller på mediciner, är inget han undrar över alls. Han viftar bara bort det. Han undrar hur man kan älska någon, vara attraherad, men inte ha sexuella känslor. Just mediciner kan ha den effekten. Det finns många inlägg här på familjeliv där kvinnor tror, eller vet, att männens bristande lust kan bero på mediciner. Det tror även män som svarar.... Men när en kvinna skriver det är det bara en bortförklaringar.
Snälla killar får inte ligga..
Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?