Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Folk som stått i en kvart med näsan i mobilen vid bussen men när dom väl klivit på upptäcker att dom inte löst biljett/har inget busskort - ->hittar inte plånboken-->rotar igenom fickan-> tömmer ur halva väskan -->inga pengar på kortet --> -->laddar ner en app--> får äntligen gå vidare på bussen..
MENFÖR I HELVETE..🤬🤬
MEN SCROLLA TIKTOK GÅR TYDLIGEN BRA ... 😖😤
Människor med talfel och konstiga uttal, ex. läspande och såna som inte uttalar ?r? ordentligt utan säger det mer som ett franskt ?j?. Inte så schjoligt att höra på.
Folk med skarpa ?s?, de för ett nästan visslande ljud när de uttalar bokstaven. Blir så irriterad då jag tycker det låter både gällt och förbannat snobbigt.
Apropå detta - Stureplans-dialekt där de uttalar ?i? på samma sätt som fiskargubbarna på Tjörn. Svårt att beskriva hur det låter men jag blir verkligen orimligt irriterad av att höra på dem. Paolo Robertos ex-flickvän Elin Härkönen pratade på det sättet. Istället för att uttala ordet ?mej? så sa hon ?miiii? 😣😡
Eller alla dessa människor som inte bara kan säga "rivet citronskal"....näe zest måste man tydligen säga så att man är lika piffig som den där barfotafjanten (förlåt Ernst nu fick du också en skopa). När jag nu är inne på uttal - nyhetsuppläsare och sportkommentatorer som inte kan uttala Schweiz rätt. Jag köper att det kan finnas variation i allmänheten, men ska du sitta och ha betalt för att babbla om det i teve får du f-n se till att lära dig tala korrekt. Hur man får den stavningen till att låta "sväjts" eller "sväjtj" är helt bortom mig, ändå gör varenda förbannade sportkommentator det. Det är så att jag tycker det är pinsamt att vi är från samma land och talar samma språk....nej vänta, det gör vi tydligen inte.
Reta sig orimligt mycket var det va?

Blir orimligt irritera när folk säger covid med betoning på sista stavelsen "co-VIDD" eller när någon säger Ukraina med betoning på i:et i tre stavelser "ukra-iii-na"
Har också upptäckt att somliga blir orimligt irriterade av att andra blir orimligt irriterade över saker och skriver ett anonymt inlägg på ett forum om det. Det gör mig nyupptäckt orimligt irriterad. Fjantar.
Blir orimligt irritera när folk säger covid med betoning på sista stavelsen "co-VIDD" eller när någon säger Ukraina med betoning på i:et i tre stavelser "ukra-iii-na"
Har också upptäckt att somliga blir orimligt irriterade av att andra blir orimligt irriterade över saker och skriver ett anonymt inlägg på ett forum om det. Det gör mig nyupptäckt orimligt irriterad. Fjantar.
Folk som stått i en kvart med näsan i mobilen vid bussen men när dom väl klivit på upptäcker att dom inte löst biljett/har inget busskort - ->hittar inte plånboken-->rotar igenom fickan-> tömmer ur halva väskan -->inga pengar på kortet --> -->laddar ner en app--> får äntligen gå vidare på bussen..
MENFÖR I HELVETE..🤬🤬
MEN SCROLLA TIKTOK GÅR TYDLIGEN BRA ... 😖😤