Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blev orimligt irriterad av alla Officedokument som är "låsta", börjar skrika om makron, klagar på att de inte har rätt ordlista inne, öppnas i view mode i Sharepoint osv osv.
La ett supportärende på det i början av veckan och en IT- nisse gick igenom alla mina inställningar och fick bort nästan hela skiten. Som bonus fick jag enkelsidig utskrift som default också medan alla andra svär över dubbelsidigt.
Nu är det så lugnt och skönt att krafsa runt i dokumentdjungeln så jag kan nog se det på blodtrycket.
Rekommenderas.
Kvinnor i alla åldrar som aldrig tvättar sin bh 🤢
Alltså ni stinker! Ni stinker gammal sur kiss-tant . Hur mycket ni än dränker er i parfym så för bövelen tvätta din jävla bh nån gång! 🤮
Människor som gör sig till oskäliga offer. Jag har full förståelse och känner sympati för riktiga offer, t ex våldtäktsoffer, barn som blir dåligt behandlade osv. Men låtsasoffer är bara det från ett manipulativt syfte (med det sagt så kan de säkert tycka synd om sig själva) men det är väl manipulation som triggar mig.
Datorprogram och appar som är "hjälpsamma", som gör saker jag inte har bett om. Sker ofta efter en uppdatering som skett i bakgrunden.
Alla dessa blippar och bloppar, till exempel, som jag får ägna tid åt att försöka stänga av.
Datorprogram och appar som är "hjälpsamma", som gör saker jag inte har bett om. Sker ofta efter en uppdatering som skett i bakgrunden.
Alla dessa blippar och bloppar, till exempel, som jag får ägna tid åt att försöka stänga av.