Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Kvinnor i alla åldrar som aldrig tvättar sin bh 🤢
Alltså ni stinker! Ni stinker gammal sur kiss-tant . Hur mycket ni än dränker er i parfym så för bövelen tvätta din jävla bh nån gång! 🤮
Mitt orimliga irritationsmoment, är vi självscanningen i min matbutik. Det är en gång fram till scannrarna. Väl där blippar man sitt id-kort. Redan på väg dit, har jag halat upp plånboken och är redo med körkortet. Så gör inte alla, nej. Allt för många går hela vägen fram, för att precis framför den enda läsaren där man blippar sitt kort, ställa sig och börja gräva fram plånboken. Så att de effektivt blockerar och alla andra får vänta. Gah!
Orden biomamma och svärmor och svär- osv.efter några dejter är löjliga och irriterande också.
Orden biomamma och svärmor och svär- osv.efter några dejter är löjliga och irriterande också.
Alltså ni stinker! Ni stinker gammal sur kiss-tant . Hur mycket ni än dränker er i parfym så för bövelen tvätta din jävla bh nån gång! 🤮