Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Kom precis på ytterligare en grej jag blir orimligt irriterad över: folk som uttalar utländska ord och platser på deras respektive språk. Typ Gid Michelääää istället för Michelinguiden. Nu blev jag så irriterad bara av tanken att jag inte kan komma på fler exempel.
Folk som ställer sig först i en busskö när de skall köpa ny biljett, eller fråga allmänt om vägen, och låter andra med befintlig biljett stå och vänta, gärna i hällregn
Mig själv - jag gjorde just exakt det jag längre upp i tråden konstaterat att jag avskyr. Stod i kassan och skulle betala och insåg att jag inte hade tillräckligt mycket pengar på mitt betalkort och fick med ett gäng efter mig i kön ställa mig och föra över pengar till kortet för att kunna betala. Låt gå för att det tog kanske 20 sek men jag hade själv blivit vansinnig om jag stått längre bak i kön 🙈
Kyrka är ju också lite lattjo.
Tje-ljud på första K och helt enkelt K på andra.
Skulle man då också kunna använda varianterna
Kyrka med K
eller Tjyrtja
Inget jag blir orimligt irriterad över men .... som sagt lattjo.