Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
jag är just nu vecka 5+5. Jag mår relativt bra på dagarna, det är morgnarna och kvällarna som börjar bli jobbiga nu. Vaknar helt utmattad och lite illamående som blir bättre om jag får äta. På kvällarna är jag väldigt uppblåst och helt slut, somnar väldigt tidigt. Brösten är ömma också men det går fram och tillbaka lite.
Det är vårt första barn och vi har haft oturen att ha fått två missfall senaste året när vi började försöka. Ska ta nytt veckoindikatortest på söndag och är nervös att det inte ska ha stigit till 3+ då. Det var det som hände senast jag fick missfall.
VUL bokad 24/7 och det känns som en evighet!
25 feb/början på mars - Rosen3
27 feb/början på mars - Önskan97
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
Jag har oroväckande få symptom. Sover riktigt dåligt och har ont i brösten men inget illamående eller orimlig trötthet. Är dock vääääldigt tidig (4+3) så det kanske inte är så konstigt. Oroar mig väldigt mycket och tar fortfarande test varje morgon för att se om strecket blir starkare eller svagare (var en liten dipp igår men idag var det starkare igen) + fortsätter följa upp med temperatur (fortfarande stabil och högre än normalt). Tar Utrogestan (progesteron) morgon och kväll.
Har tidigt VUL inbokat 21/7 ❤️
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
17 mars - Liljekonvalj93
Jag vet inte om jag har fått någon konkret information om det. På lappen på burken står det ?förbättrar graviditetschanserna fram till vecka 16?, så jag vet inte om det betyder att jag ska ta dom tills dess?
Vad är sagt för din del?
Mina symptom går lite upp och ner också, men tror jag officiellt börjat bli lite trött nu. I början av graviditeten Hade jag väldigt ont i livmodern, fick ta Alvedon visa dagar/nätter. Hade även som ett tryck över bröstet i början, som att jag hade lite svårt att ta djupa andetag. Är idag 6+3 och har mest ömmande bröst, dålig aptit/blir snabbt mätt och typ lite illamående, men mer igår än idag 🤷🏽?♀️
Men verkar som att symptom går upp och ner för er alla♥️
2 mars - Siripiri
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
Jag vet inte om jag har fått någon konkret information om det. På lappen på burken står det ?förbättrar graviditetschanserna fram till vecka 16?, så jag vet inte om det betyder att jag ska ta dom tills dess?
Vad är sagt för din del?
Mina symptom går lite upp och ner också, men tror jag officiellt börjat bli lite trött nu. I början av graviditeten Hade jag väldigt ont i livmodern, fick ta Alvedon visa dagar/nätter. Hade även som ett tryck över bröstet i början, som att jag hade lite svårt att ta djupa andetag. Är idag 6+3 och har mest ömmande bröst, dålig aptit/blir snabbt mätt och typ lite illamående, men mer igår än idag 🤷🏽?♀️
Men verkar som att symptom går upp och ner för er alla♥️
2 mars - Siripiri
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
Kul med fler mars-kompisar! 🥰
Gud vad skönt att läsa att man inte är ensam i alla symtom som bara kommer och går. Jag är i vecka 7 (6+4) nu med BF 1 Mars. Och alltså gissar dagar mår jag så illa medan andra dagar känner jag ingenting.
Det som är konstant är trötthet & ömma bröstvårtor. Gäspar hela tiden på jobbet så är rädd att nån snart ska förstå vad som är på gång. Börjar även bli nojig för första träffen med BM på onsdag 16/7, bara hopppppas att inget (missfall) händer innan dess, hade varit en milstolpe delux.
ni som har barn sen innan, vad exakt brukar man göra på det första mötet med BM? 🌸
Precis som för många andra kommer och går symtomen här. Ont i brösten, trötthet, lite illamående men som mer sveper snabbt förbi. Har gått på semester idag och ska bli så skönt att kunna lägga sig och vila lite på dagen när man behöver.
2 mars - Siripiri
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
4 mars - Evylin
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
Inga symptom här, vet inte om jag inte hunnit känna efter men kanske lite fylligare bröst men knappt det ens 🙈.
2 mars - Siripiri
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
4 mars - Evylin
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
18 mars - Happytjej