• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Liljekonvalj93
    Anonym (5e barnet) skrev 2025-07-09 11:46:45 följande:

Inatt mellan 2-5 hade världens växtvärk/ligamentsvärk trodde jag skulle dö. Asså fyfan vilken smärta det drar hugger krampar. Ingen ställning hjälpte. La på värme dyna som hjälpte lite. Sen har jag somnat.

Hände exakt likadant på 1 vecka sedan då var jag inne på gyn och allting såg bra ut. 

Kan det vara tvillingar elr är det för att jag är 4föderska.

Nu på toaletten såg jag att det fanns en brun fläck på bindan. Är orolig men så längde det onte är färskt är det ingen fara väl.
    Kam dela bilden här om ni inte äcklas

Vart hade du ont? 

Jag vill inte skrämma upp dig eller måla fan på väggen, men när jag hade mitt första missfall hade jag sjukt ont en hel natt och - precis som du säger - det gick inte att hitta ett läge där det gjorde mindre ont. Kanske skulle du ha ringt gyn ändå? Allra helst om du haft ont i nedre delen av magen och på ena sidan - då kan det vara viktigt att utesluta utomkvedshavandeskap. 

Håller tummarna för dig! 

• Anonym (5e barnet)
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-09 13:21:04 följande:

Vart hade du ont? 

Jag vill inte skrämma upp dig eller måla fan på väggen, men när jag hade mitt första missfall hade jag sjukt ont en hel natt och - precis som du säger - det gick inte att hitta ett läge där det gjorde mindre ont. Kanske skulle du ha ringt gyn ändå? Allra helst om du haft ont i nedre delen av magen och på ena sidan - då kan det vara viktigt att utesluta utomkvedshavandeskap. 

Håller tummarna för dig! 

De uteslut utomkvedshavandeskap förra veckan. Ingen specifik plats. 

Ny har jag molandevärk. Ska på ultraljud på fredag
  • Liljekonvalj93
    Anonym (5e barnet) skrev 2025-07-09 13:37:50 följande:
    De uteslut utomkvedshavandeskap förra veckan. Ingen specifik plats. 

Ny har jag molandevärk. Ska på ultraljud på fredag
    Vad bra! Skönt med tid för ultraljud! 
  • Siripiri
    Anonym (5e barnet) skrev 2025-07-09 11:46:45 följande:

Inatt mellan 2-5 hade världens växtvärk/ligamentsvärk trodde jag skulle dö. Asså fyfan vilken smärta det drar hugger krampar. Ingen ställning hjälpte. La på värme dyna som hjälpte lite. Sen har jag somnat.

Hände exakt likadant på 1 vecka sedan då var jag inne på gyn och allting såg bra ut. 

Kan det vara tvillingar elr är det för att jag är 4föderska.

Nu på toaletten såg jag att det fanns en brun fläck på bindan. Är orolig men så längde det onte är färskt är det ingen fara väl.
    Kam dela bilden här om ni inte äcklas

Också vaknat av såna megasmärtor så jag behövt sitta i duschen i väntan på alvedonen skulle kicka in, fick till slut VUL, då jag haft ett X innan. Det lilla man kunde se såg ju bra ut, förutom att jag antagligen hade en chorionic bump (som läkaren inte visste vad det var utan jag sökte upp i efterhand).

har du problem med mycket mensvärk när du har mens annars? typ endometrios-problem?
  • Anonym (5e barnet)
    Siripiri skrev 2025-07-09 18:00:12 följande:
    Också vaknat av såna megasmärtor så jag behövt sitta i duschen i väntan på alvedonen skulle kicka in, fick till slut VUL, då jag haft ett X innan. Det lilla man kunde se såg ju bra ut, förutom att jag antagligen hade en chorionic bump (som läkaren inte visste vad det var utan jag sökte upp i efterhand).

har du problem med mycket mensvärk när du har mens annars? typ endometrios-problem?
    Har också ett X i bagaget. Nej brukar inte ha mens värk.
    Är på gyn akuten nu. Väntar på undersökning av en läkare.
    Har molandevärk och det finns bruna fläkar på trosskyddet
  • Siripiri
    Anonym (5e barnet) skrev 2025-07-09 18:40:42 följande:
    Hoppas du får svar! ♥️ 
  • TridentHeart

Hej! 

Jag plussade för ca 2 veckor sedan och har också BF i mars. Tror det är ca 7 mars 2026, om allt går som det ska! 

• TridentHeart

Glömde skriva att det är vårt första barn. Jag och min sambo bestämde oss för att börja försöka och det gick på första ägglossningen. Så jag hoppas hoppas hoppas att allt går bra och att vi har en liten bebis i mars Hjärta

• Jassan123
    Anonym (5e barnet) skrev 2025-07-09 18:40:42 följande:
    Hoppas allt går bra 💖
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸