Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Välkommen nya 🥰
Jobbig resa för dig 5ebarnet, känner med dig och hoppas att det går bra 🥰
Hur går det för alla med era symptom? Här tycker jag att det kommer och går lite. Börjar känna oro inför tisdagens VUL, vill så gärna att det ska finnas en frisk liten med pickande ❤️ därinne. Bulan är här, lättare illamående när jag är hungrig (vilket jag inte är så ofta nu). Ser jättegravid ut efter maten 😅 Brösten är större men inte lika spända som i början, bröstvårtorna ömmar men inte ständigt styva som förut.
Tänker att vi kan göra en lista med BF, lägg gärna till er så kan vi ändra efter tiden när datumet ev ändras 😍
3 mars - Tingeling
Välkommen nya 🥰
Hur går det för alla med era symptom? Här tycker jag att det kommer och går lite. Börjar känna oro inför tisdagens VUL, vill så gärna att det ska finnas en frisk liten med pickande ❤️ därinne. Bulan är här, lättare illamående när jag är hungrig (vilket jag inte är så ofta nu). Ser jättegravid ut efter maten 😅 Brösten är större men inte lika spända som i början, bröstvårtorna ömmar men inte ständigt styva som förut.
Tänker att vi kan göra en lista med BF, lägg gärna till er så kan vi ändra efter tiden när datumet ev ändras 😍
3 mars - Tingeling
Symtomen kommer och går här oxå! Vissa dagar lite illamående men inte alls mycket. Vissa dagar inget illamående alls 😔 Mina bröst är fortfarande ömma men inte lika mycket som förut. Uppsvälld mage på kvällarna. Orolig såklart men hoppas att loppan lever där inne 🥰 Ska på VUL på onsdag.
25 feb/början på mars - Rosen3
3 mars - Tingeling
Vågar hoppa in här nu också, känner igen några av er från BIM trådar. Jag hade tänkt vänta till efter VUL på tisdag om det är positiva besked men när jag ser att era symtom också kommer och går, och att ni också ska på VUL i veckan känner jag stöd 🥰 är inte illamående på morgonen om jag inte väntar för länge med frukost utan från och till under dagen. Fortfarande trött och uppsvälld men inte lika ömma bröst. Känner att jag mår för bra för att vara gravid 😅 första graviditeten för mig, är i vecka 7+1!
27 feb/början på mars - Önskan97
3 mars - Tingeling
Välkommen nya 🥰
3 mars - Tingeling
Igår bokade jag tidigt ultraljud tills nästa onsdag. Det är min första graviditet och jag vill helt enkelt bara få bekräftelse på att lillen lever och faktiskt existerar 🤣
3 mars - Tingeling
6 mars - TridentHeart
Vågar hoppa in här nu också, känner igen några av er från BIM trådar. Jag hade tänkt vänta till efter VUL på tisdag om det är positiva besked men när jag ser att era symtom också kommer och går, och att ni också ska på VUL i veckan känner jag stöd 🥰 är inte illamående på morgonen om jag inte väntar för länge med frukost utan från och till under dagen. Fortfarande trött och uppsvälld men inte lika ömma bröst. Känner att jag mår för bra för att vara gravid 😅 första graviditeten för mig, är i vecka 7+1!
3 mars - Tingeling
Välkommen nya 🥰
3 mars - Tingeling
Välkommen nya 🥰
3 mars - Tingeling
Jag har oroväckande få symptom. Sover riktigt dåligt och har ont i brösten men inget illamående eller orimlig trötthet. Är dock vääääldigt tidig (4+3) så det kanske inte är så konstigt. Oroar mig väldigt mycket och tar fortfarande test varje morgon för att se om strecket blir starkare eller svagare (var en liten dipp igår men idag var det starkare igen) + fortsätter följa upp med temperatur (fortfarande stabil och högre än normalt). Tar Utrogestan (progesteron) morgon och kväll.
Har tidigt VUL inbokat 21/7 ❤️
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
17 mars - Liljekonvalj93
jag är just nu vecka 5+5. Jag mår relativt bra på dagarna, det är morgnarna och kvällarna som börjar bli jobbiga nu. Vaknar helt utmattad och lite illamående som blir bättre om jag får äta. På kvällarna är jag väldigt uppblåst och helt slut, somnar väldigt tidigt. Brösten är ömma också men det går fram och tillbaka lite.
Det är vårt första barn och vi har haft oturen att ha fått två missfall senaste året när vi började försöka. Ska ta nytt veckoindikatortest på söndag och är nervös att det inte ska ha stigit till 3+ då. Det var det som hände senast jag fick missfall.
VUL bokad 24/7 och det känns som en evighet!
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
7 mars - Monki19
17 mars - Liljekonvalj93
Jag har oroväckande få symptom. Sover riktigt dåligt och har ont i brösten men inget illamående eller orimlig trötthet. Är dock vääääldigt tidig (4+3) så det kanske inte är så konstigt. Oroar mig väldigt mycket och tar fortfarande test varje morgon för att se om strecket blir starkare eller svagare (var en liten dipp igår men idag var det starkare igen) + fortsätter följa upp med temperatur (fortfarande stabil och högre än normalt). Tar Utrogestan (progesteron) morgon och kväll.
Har tidigt VUL inbokat 21/7 ❤️
3 mars - Tingeling
4 mars - Jassan123
6 mars - TridentHeart
17 mars - Liljekonvalj93