Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Karinnirak- Åh grattis, vad härligt ❤️✨
Vi fick också svar idag 😍✨ Inga avvikelser hos fostret och nu har de kollat grundligt för alla sorter kromosomavvikelser som finns 👏🏻😁
Gick in i v. 18 idag och fick tid för rul 10/8 vilket känns väldigt bra 🥰✨
Kom på - Vi fick vänta 8 dagar på moderkaksprovet och nu 13 dagar på fostervattenprovet.
Jobbigt för er som väntar på svar. Håller tummarna för er! En helt annan sak, ni som fått lite mage tidigt - är det vanligt att det kommer och går lite? Är i v.14+5 och tycker att magen blivit betydligt mindre senaste dagarna än typ förra veckan då jag hade svårt att dölja den
Tänker på er som går och väntar! Håller tummarna för positiva besked!
Här väntar jag på rul 15/10 så 3 veckor kvar. På kub såg allt bra ut men är ju så mycket mer Detaljer att kolla nu så lite nervös.
Mår fortfarande sjukt illa så har fått andra tabletter att testa, hoppas verkligen de fungerar för börjar bli less på att må pyton 😅 Förra graviditeten hade jag sådan lyx att må bra från start till förlossning, insett nu hur lyckligt lottad jag var! Folk har det värre, men v17 nu och milstolpen är v20, enligt barnmorskan brukar det gå över för de flesta då om det inte försvann efter v12.
längtar efter att komma igång med lite träning igen, har mått så bra av det men har ingen energi nu. Hur gör ni med träning och rörelse? Har ni något upplägg ni trivs med som fungerar bra? ☺️
Jobbigt att fortfarande må illa 😩 hoppas de bättre veckorna kommer snart! ✊🏼
Jag har ett fysiskt jobb, är på benen väldigt många timmar per dag och men försöker ändå få in tre pass per vecka. Det är inga häftiga pass 🥲 Börjar alltid passen med diverse ?gravid-stretchar?. Sen kör sumomark varje benpass, sedan 2-3 övningar till där jag jobbar unilateralt för märkte att min rygg gillar inte utfall.. ska till naprapaten nästa vecka, se om det finns något att justera🙏🏼 Sen ska jag testa igen. Jag satsar på typ 12 arbetsset per pass, sen går jag hem 😃 Jätte viktigt att jag tar mitt magnesiumglycinat på kvällarna för annars för jag en värk i benen.
Vi fick svar på NIPT idag, normala kromosomer 🙌🏻♥️ Jag känner mig så lättad!
Karinnirak- Åh grattis, vad härligt ❤️✨
Vi fick också svar idag 😍✨ Inga avvikelser hos fostret och nu har de kollat grundligt för alla sorter kromosomavvikelser som finns 👏🏻😁
Gick in i v. 18 idag och fick tid för rul 10/8 vilket känns väldigt bra 🥰✨
Jobbigt för er som väntar på svar. Håller tummarna för er! En helt annan sak, ni som fått lite mage tidigt - är det vanligt att det kommer och går lite? Är i v.14+5 och tycker att magen blivit betydligt mindre senaste dagarna än typ förra veckan då jag hade svårt att dölja den
Är det någon som bestämt/börjat på fundera på vem som ska bli faddrar till ert/era barn?
Jag är tyvärr i situationen att jag inte gillar den ena personen som min sambo vill ha, eller snarare vad den skulle kunna ^bidra^ med som fadder. Vill man inte ha någon som är en riktig bra förebild? Eller hur tänker ni?
Tror min sambo känner sig obligerad att välja den personen pga han är gudfar till hans barn.