Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

Härligt att höra att ni båda fick bra resultat <3
Jag känner att tiden fram till på torsdag och kubtest sniglar sig fram.. Jag är så orolig att nått ska va fel, typ att det vore för bra för å va sant att vi faktiskt skulle få ett barn överhuvudtaget osv.. helt sjukt hur hjärnan håller på istället för att bara ta det lugnt och försöka njuta..
Jag känner att tiden fram till på torsdag och kubtest sniglar sig fram.. Jag är så orolig att nått ska va fel, typ att det vore för bra för å va sant att vi faktiskt skulle få ett barn överhuvudtaget osv.. helt sjukt hur hjärnan håller på istället för att bara ta det lugnt och försöka njuta..
Jag tror jag har känt fladder vid enstaka tillfällen de senaste dagarna 😍🦋 Känns dock otippat för det är första barnet men omöjligt ska det inte vara vid denna tidpunkten när jag googlar!
Jag tror jag har känt fladder vid enstaka tillfällen de senaste dagarna 😍🦋 Känns dock otippat för det är första barnet men omöjligt ska det inte vara vid denna tidpunkten när jag googlar!
Idag var det äntligen min tur med KUB. Allt såg bra ut, sannolikheten rankades som låg och jag fick samma datum som jag redan fått till mig. ❤️
Min magkänsla har varit tjej hela tiden och det håller jag fast vid, blir spännande att se sen.
Kommer troligtvis få moderkakan i framvägg, däremot var doktorn snabb med att avfärda att det skulle betyda mindre/svagare rörelser. Tydligen finns det inte vetenskapliga belägg på det, och det bör bara gälla om bebis sparkar just där moderkakan är, men det ska finnas gott om plats att sparka bredvid. Vi får väl se, förra grav hade jag bakvägg så jag får väl göra en utvärdering sen 😂